Sans Soucis tartós szemceruza

13:40 Varjúlány 2 Comments



A Sans Soucis sminkbemutatón kapott rúzsról már írtam, most a szemceruza kerül sorra.:)  

Hagyományos, hegyezgetős ceruzáról van szó, én az automatákat jobban szeretem, de igazából ezzel sincs gondom. A külseje egyszerű fekete, a kupakján egy keskeny sávban láthatjuk, hogy milyen árnyalat, ez nagyon praktikus, amennyiben több darabbal is rendelkezünk, úgyhogy piros pont érte.
A végén egy szivacsos satírozófej található, ezt egy átlátszó kupak védi, igazából én ezeket nem sűrűn szoktam használni, de alkalomadtán jól tud jönni.:)




A ceruza állaga elég krémes, alig-alig kell odanyomni a bőrünkhoz, máris szépen fog, és könnyű satírozni is, viszont ebből adódik a hátránya is: éles, határozott vonalat nehéz húzni vele.




Én a Black Purple árnyalatot kaptam, ez egy padlizsános-csöppet barnás árnyalat, nagyon régóta szerettem volna már valami hasonlót.:)
Amit nagyon szeretek benne, az a tartóssága, ugyan találkoztam már szemceruzával, ami hasonlóan hosszú ideig bírta, de az keményebb állagú, satírozásra nemigen alkalmas volt. Nekem ez még a mostani kánikulában is reggeltől késő délutánig tart a szemhéjamon, azt hiszem, ez szép teljesítmény.:) A vízvonalra is fog, de ott már jóval kevésbé tartós, nagyjából két órát bír ki, és igazság szerint én ezt a színt a vöröses tónusa miatt nem is szívesen használom oda.

A pontos ára 3100 forint. 

Összességében: Magamtól ezt sem hiszem, hogy megvettem volna, de itt már sokkal inkább érzem azt, hogy az ár és a minőség kezd összhangban lenni, mint a rúzsnál. A lágyabb ceruzák szerelmeseinek, akik szeretnek satírozni és fontos a tartósság is, egész jó választás lehet, én sokkal jobban megszerettem, mint a rúzst.:)

2 megjegyzés:

  1. ó, én feketét kaptam, de ez nagyon szép:)

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon megszerettem a színét, még semmi hasonlóm nem volt.:)

    VálaszTörlés