Novemberi kedvencek

13:06 Varjúlány 0 Comments

Gyorsan elszaladt ez a hónap is.:) Kissé talán közhelyes, de azt kell mondanom, a borúra bizony derű jön... amilyen sok rossz történt velem októberben, legalább annyi jó novemberben.

Nina Ricci Nina EDT

Pár hónapja nagy parfümfogyasztásba kezdtem, az utóbbi években felgyűlt itthon néhány, éppen ideje lenne kiüríteni őket. A fenti almácska is közéjük tartozik, még anyukám kapta ajándékba, de mivel ő nem szereti, ezért átkerült az én polcomra. Jellemzően kora ősszel, illetve tavasszal nyúlok utána, de... valahogy ez idén szeptemberben elmaradt, ebben a hónapban viszont pótoltam az elmaradásomat.:)
Soha nem lesz a kedvenc illatom, kellemesnek tartom, de semmi többnek, amit kifejezetten szeretek benne, az a néha-néha felbukkanó füstös-égetett cukros jegyek. 

Szürke Douglas paletta, 
Essence mono szemhéjpúder, 43; Mystic Lemon

Ebben a hónapban jó, ha két-három szemhangsúlyos sminket készítettem, hogyha csak éppen valamit kellett raknom a szememre, rendre ez után a szürkés paletta után nyúltam, a matt feketéje pedig szinte minden sminkemben szerepet kap. Bár már jócskán használt, mégis erősen gondolkodom rajta, hogy szánok neki egy bejegyzést. A szürkés árnyalatokat előszeretettel egészítettem ki az Essence monojával, sőt, mostanában highlighterként is szívesen használom.

Bourjois Volume Glamour Ultra Black szempillaspirál és
Catrice folyékony tus

Nos, amennyire nem voltak nagy elvárásaim eleinte ezzel a spirállal kapcsolatban, mert azt hittem, az egyszerű kis keféjével sokra nem lesz képes, legalább akkorát csalódtam pozitívan. Nagyon tetszik a hatása, egy- és két rétegben is, ugyan nem a hosszabbítás kellene legyen a legjobb tulajdonsága, abban is helytáll, nagyon szép, elvékonyodó pillákat varázsol, egyetlen bajom van vele: lassan kezd kifogyni.
Bővebben itt olvashattok róla.
A Catrice folyékony tusa már jó ideje a kedvenceim között van, bizonyos időközönként mindig újra és újra fellángol közöttünk a szerelem, a mostani is egy ilyen időszak. Azt hiszem, ez a termék nagyon megérdemel egy bejegyzést.

Catrice Ultimate Shine rúzs, 120; Let's Dence Salsa
Max Factor Colour Elixír rúzs, 830; Dusky Rose
Garnier Velvet ajakápoló


Ezt a Catrice rúzst valamikor nagyon szerettem, mígnem a fiókom mélyére került minden különösebb ok nélkül. A nagy rendszerezésben azonban újra felfedeztem, és nagyon örülök neki, hogy így történt, mert egy sima kis tusvonallal párosítva nagyon megállja a helyét.
A Max Factor rúzsát amióta csak megvan, előszeretettel használom, szeretem a színét, az állagát... biztos, hogy fogok még beszerezni ebből a kencéből egy-két árnyalatot.
A Garnier Velvet ajakápolója is nagy kedvencem volt ebben a hónapban, immáron önmagában is használom, tetszik a narancsos fénye... olyannyira, hogy kacérkodom egy hasonló árnyalatú rúzs beszerzésével.


Novemberben nem hordtam túl sok bizsut, amit mégis, az nem volt más, mint egy pár fülbevaló és az elmaradhatatlan karóra. A fülemben felváltva volt a múlthavi kedvencek közt szereplő lógós függő, és ez a kis egyszerű, áttetsző köves fülbevaló. A legtöbbet hordott órámat most leváltotta ez a kicsike, valamiért mostanában nagyon praktikusnak érzem, ráadásul a reggeli sietségben sem nyúlhatok vele mellé, mert mindenhez passzol. Ha mégis felkerült rám valami egyéb is, akkor az ez a rózsaszín köves gyűrű volt, ő is egy réges-régi, újból felfedezett darab, csupán egy gondom van vele: a kesztyű miatt nem ez az időszak a legalkalmasabb rá, hogy hordjam.


Ti mit használtatok leggyakrabban ebben a hónapban?:)

0 megjegyzés: