Rimmel Lasting Finish By Kate Moss rúzsok

5:47 Varjúlány 0 Comments



Egyszer már írtam egy Rimmel Kate Moss nevével fémjelzett rúzsról, mikor beszereztem az elsőt a minikollekcióból, azóta azt annyira megszerettem, hogy szép lassan hazaszökött mind. Nem terveztem már írni róluk, de aztán nemrégiben megtudtam, hogy akciósak a Rossmannban (ha minden igaz, új árnyalatok jönnek a mostaniak helyett), és arra gondoltam, megmutatom az összes színt együtt, hátha ezzel segítek a választásban.

Részletesebb véleményt nem pötyögnék ide most, mert szinte teljesen megegyezik a korábbival, csak gyorsan pár mondatban összefoglalva: 
A külsejük teljesen rendben van, egyszerű, de nagyszerű, az állaguk a keményebb kategóriába tartozik, de mégis jól siklanak az ajkakon, az illatuk elég erős, gyümölcsös, szerintem a többség szeretné, de nekem nem a kedvencem. Nem szárítanak, de nem is hidratálnak, viszonylag tartósak és mind szinte teljesen matt.:)

Na, de nézzük a színeket:



 

A 01-es egy klasszikus, melegebb tónusú piros, gyönyörű, igazi alapdarabja lehet a sminkkollekciónak.:) 
A 05-ös alapvetően egy fáradtabb rózsaszín, kicsit vastagabban felkenve viszont erőteljes pinkké építhető. Ez volt az első ilyen rúzsom egyébként.:)
A 06-os egy intenzív, kicsit korallos pink, sőt, már majdnem piros. Talán a legkülönlegesebb árnyalat mind közül, bármilyen egyszerű sminket feldob. 
A 08-as a tökéletes nude, már láthattátok a top5 őszi rúzs között is, a nude árnyalatok között ez elég sötétnek minősül, kicsit barnás, de kicsit lilás fénye is van... csodás. Tulajdonképp ez az egyetlen bőrszínű ajakkence, aminek sikerült tartósan belopni magát a szívembe. 
A 11-es egy sötétebb piros, már-már bordó. Nem sokban különbözik a 01-estől, de egy fokkal mélyebb tőle.
A 14-es áll talán a legtávolabb tőlem, ez egy sárgásabb tónusú nude, szerencsére ez sem túl világos.


Én alapvetően mindet nagyon szeretem és csak ajánlani tudom, az eredeti árát se sokalltam, de az akciósat már tényleg nagyon megéri!:)

0 megjegyzés: