Douglas Absolute újdonságok!

6:35 Varjúlány 2 Comments




(22, Caramel Frappé)


Ahogy a legtöbb sminkmárka, úgy a Douglas saját smink- és körömvonala is újdonságokkal készül az őszre, ezeket szeretném megmutatni most.:)



(23, Orange Tea)



(24, Mocca To Go)


Jön három új Absolute Nails körömlakk, ezek sárgás-rezes-barnás színekben fognak pompázni, az évszakhoz illően.:)
Nekem egyedül az Orange Tea tetszik igazán, a másik kettő nem hagyott bennem mély benyomást. A Fireworks beszerzése után egyébként úgy terveztem, hogy ha úgy alakul, hazaszökhet velem még-egy két ilyen lakk, de azóta se találkoztam egy olyan árnyalattal sem, amiről úgy éreztem volna, képtelen lennék élni nélküle.






Továbbá érkezik két tus is, egy filces jellegű és egy ecsetes-folyékony, én mindkettőre kíváncsi vagyok, de főleg az előbbi formája keltette fel a figyelmem.




(16, Marry Berry)



(17, Extra Ordinary)



(18, Natur'elly)


A nemrégiben a kínálatba került szájfények is kibővülnek, méghozzá egyből három árnyalattal, az Extra Ordinary és a Marry Berry nagyon ígéretesnek tűnik, sőt, a Natur'elly is tetszetős, csak nem az én színem.:) 


Nektek hogy tetszenek?:)

2 megjegyzés:

  1. Az Orange Tea és az Extra Ordinary tetszik, de annyira nem, hogy elzarándokoljak megvenni őket! :)

    VálaszTörlés
  2. Pontosan így vagyok vele én is.:)

    VálaszTörlés