Szeptemberi kedvencek

8:28 Varjúlány 0 Comments


Gyorsan elszaladt a szeptember, az eleje még egész laza volt, az utóbbi két hetem viszont elég pörgős... alig győzöm kapkodni a fejem.:) 

Na, de nézzük a kedvenceket.:)  

Az augusztusban sokat használt Undressedre sikerült nagyon ráunnom, ebben a hónapban színekre vágytam, így sokszor előkerült a 88-as paletta, ha nem is reggelenként -számomra még mindig elképzelhetetlen, hogy a nagy sietségeben ezt kapjam elő:) -, de amikor volt egy kis időm, vagy kísérletezni támadt kedvem, mindig ezt használtam. 
A szemrevalók közül ami még gyakran előkeveredett, az a türkiz Color Tattoo volt, hol csak önmagában dobtam fel, hogy krémes alapként használtam, de bevetettem tusvonalhoz is.:) 
 



Amióta beszereztem, nagyon szeretem a Catrice Revoltaire kollekció Bloody Red rúzsát, azonban mostanra lett szerelem a dologból,  valamiért újabban a matt rúzsok dobogtatják meg különösen a szívem.
Hétköznapokra viszont ez azért kicsit sok lehet, ilyenkor inkább a Fleur de Santé Glittering Mauve-t vetettem be.:)





Pont a minap írtam a Douglasben fellelhető púderpuffniról... szuper darab, mindenképp itt a helye.:)




Az ősz beköszöntét a bőröm is észrevette, szárazabb, mint nyáron volt, úgyhogy elő is keveredett a Chocomania testvajam, mennyei illata van.:)
A kezem különösen kiszáradt, még szerencse, hogy maradt a tavaly téli limitált Essence krémből, ezzel próbáltam gyógyítgatni, lassan ki is fogy.
Esetleg tudnátok ajánlani valami nagyon hatásos kencét kézre?:)




Nagyon sokszor lakkoztam pirosas árnyalatokkal a körmöm, az abszolút kedvenc közülük a Maybelline Colorama sötétbordója, igyekszem hamarosan kicsit részletesebben is írni róla.:)
A másik lakk, amit muszáj megemlítenem, az Essence Gold Fever, szerintem csodaszép, ráadásul extratartós.:)




A parfümök közül most leggyakrabban a NafNaf után nyúltam, meleg, picit füstös, de szúrós is... igazi őszi illat számomra.:) 
 



Ugyan csak valamikor a hónap közepén szereztem be ezt a fülbevalót a Six-ben, itt a helye a kedvencek között, mert azóta tulajdonképp minden nap hordtam.:)


Nektek mik voltak a kedvenceitek?:)

0 megjegyzés: