Top 5 öszi parfüm

5:58 Varjúlány 0 Comments


Nina Ricci Nina


Nagy rajongója vagyok a finom illatoknak, de nincs még egy olyan szaka az évnek, mikor annyira vágyna az orrom valami kellemesre, mint ősszel. Ilyenkor még erősebb az orrom, ugyanakkor toleránsabb is, jöhetnek az erősebb illatok, némi füsttel és édességgel, olyanok, amik a reggeli hidegben és a korai szürkületben úgy érzem, szinte felmelegítenek, akár egy csésze forró tea.:) 


Tudom, hogy Nina Ricci Ninája sokak számára egy tipikus tavaszi illat, de számomra nem.:) Friss, érződik rajta a ropogós alma, főleg kifújáskor, de ott van a háttérben a karamell is, és ez az idő előrehaladtával egyre dominánsabbá válik, az én bőrömön két-három óra elteltével nem is marad más, csak ez a pörkölt, keserédes melegség. 




Marc Jacobs Lola


Egyértelműen az őszhöz kötöm Marc Jacobs Loláját is, ami bár nem tartozik a legnagyobb kedvenceim közé, ilyenkor mégis szívesen próbálkozom a viselésével. Rajtam a virágos jegyek teljesen eltűnnek, tulajdonképp nem is marad semmi más, csak füst, füst és füst leheletnyi vaníliás felhanggal.

Chopard Wish


Ez a legédesebb az itt szereplő illatok között, egy igazi orientális-vaníliás bomba, némi tejjel, kókusszal, karamellel és mézzel, a háttérben egy csöppnyi tömjénnel. A nehezebb, telt illatok kedvelői számára szinte kötelező legalább egyszer megszimatolni- de csak óvatosan, nagy a szerelembeesés veszélye.:)

Trussardi Jeans


Régi-régi kedvencem a Trussardi Jeans, pár éve kaptam néhány millilitert, beleszerettem, de azóta se találkoztam vele. Ez alapvetően egy virágos illat lenne, orgonával, liliommal, fréziával, violával. Igen ám, de ez a sok virág összeáll valami mássá, azt hiszem, Nojko mondta egyszer, hogy olyan, mintha faleveleket égetnének.


Naf Naf


Sem a fás jegyeknek, sem a pézsmának nem vagyok önmagában nagy rajongója,  de a Naf Naf-ban ezek a mangóval és a vaníliával egy nagyon kellemes illatot alkotnak, ami kicsit füstös, éppen csak egy leheletnyit édes, ugyanakkor karcos is valamelyest - borús, esős időben mindig előkeveredik nálam. 


Ti a hűvösebb idő beköszöntével lecserélitek a parfümötöket, vagy ugyan azt használjátok egész évben?
Ha váltotok, mire?:)

0 megjegyzés: