Fleur de Santé vibráló színek szett

7:26 Varjúlány 0 Comments



Mostanában a sminkcuccok közül két dologért vagyok oda: a rúzsokért és a körömlakkokért. Így hát nem csoda, hogy rögtön beleszerelmesedtem a Fleur de Santé Vibráló színek fantázianevű szettjébe, ami egy korall rúzst és egy hozzá illő lakkot tartalmaz. 

Kezdjük is, mindjárt az előbbivel.:) 





A rúzs csomagolása elég különleges, nem hengeres, mint megszokhattuk, hanem kicsit lapított, nekem ez inkább tetszik, mint sem, kell egy kis egyediség.:) 
A kupak jól zár, a rúzs pedig teljesen visszatekerhető... én simán bedobom a táskámba is.:)




Illata nincs, az állaga a keményebb kategóriába sorolható, felkenés közben picit lehet érezni a csillámokat, de nem vészes a dolog.:)




Amit nagyon szeretek benne, az a színe - én világos korallként tudnám behatárolni sok csillámmal, gyönyörű a fénye szerintem.:) A csillámok ellenére elég természetes, nem rikító, én nappali sminkhez is simán el tudom képzelni. 
Ami még pluszpontot érdemel, az a tartóssága, öt-hat órát simán kibír, ivás után szinte makulátlan, még evés után is marad nyoma, és ha kopik, akkor sem csúnyán. 
Viszont van egy negatívuma is: picit szárít sajnos.




A körömlakk üvegcséje nagyon cuki, többet nem igazán tudok mondani róla. 
Jaj, 8 milliliternyi folyadékot tartalmaz.:) 




Az ecsete viszonylag kicsi, hagyományos, én először elég nehezen boldogultam vele, a lapítottak után kicsit furcsa volt, de végül is ezt is (újra) meg lehet szokni. 




Ami elsőre feltűnt használat közben, az az illata volt, kellemetlenebb, erősebb a szokásosnál, de szerencsére hamar elillan. A száradási ideje, tartóssága átlagos, a színe, nos... elméletileg barackos-korall (fantázianevet nem találtam rajta, csupán egy kódszámot, ezek szerint ez az 5-ös árnyalat), de a körmömön, főleg lámpafénynél barnásabb, terrakotta inkább. 


Összességében: Én egészen megszerettem ezt a szettet, főként a rúzst, annak ellenére, hogy szárít egy kicsit, a lakk pedig ha nem is lesz a kedvencem, a színe nagyon univerzálissá teszi.:) 

Ha esetleg megtetszett, ITT találjátok. 


* A termékeket tesztelésre kaptam. 

0 megjegyzés: