Mint Macaroon

7:30 Varjúlány 3 Comments



Idén tavasszal/nyáron bármekkora sláger is volt a mentaszín, én nem kattantam rá, de azért szívesen a készletemben tudtam volna egy ilyen lakkot, de rendelni, kicsit többet kiadni érte nem voltam hajlandó. Igen ám, de a drogériák polcain egy kifejezett mentát se találtam, csak türkizt, zöldet vagy babakéket.
Mígnem az N.Y.C. előrukkolt egy limitált kiadással, melynek része volt ez a lakk, a Mint Macaroon is (Telitalálat ez a név!).
A City Sweets kollekcióval én nem találkoztam, egyedül csak ezzel a körömlakkal, de ez is akciós utolsó darab volt már.:)




Az üvege az N.Y.C.-től már megszokott forma, nekem ez egyébként eleinte nem igazán tetszett, de mostanra megbarátkoztam vele.:) 
A lakk állaga kifejezetten folyós, de én ezeket preferálom a sűrűbbekkel szemben, viszont aki nem szereti az ilyet, lehet, hogy nehezen boldogulna vele. 
A száradása kicsit hosszabb az átlagosnál, sikerült is belenyúlnom kicsit. 






Az ecsete enyhén lapított, nem lekerekített végű, azt hiszem, a többségnek ez a forma a kedvence.:)







Két rétegben van a körmömön, egy semmiképp nem elég belőle, és talán még egy harmadikat is elviselt volna, viszont szép fényes önmagában, fedőlakk nélkül is.:)

3 megjegyzés: