A tökéletes fekete táska

7:59 Varjúlány 0 Comments


 

Már hosszú évek óta keresem egyre reménytelenebbül a tökéletes fekete táskát, egy olyat, ami elég strapabírónak tűnik, belefér egy A/4-es füzet, de mégsem hatalmas, sportosabb összeállítással is viselhető, de elegánsabbhoz is illik, hordható kézben is, de vállon is...  ilyen álomdarabot eddig nem volt szerencsém találni. Mindig hazajött velem helyette egy kisebb/nagyobb, rövidebb fülű, gyengécske, barna... mígnem a minap megtaláltam Őt:






Minden elvárásomnak megfelel.:) Fekete, ha nem is egy gyönyörűség, de szerintem nem is csúnya, épp belemegy egy füzet, a rövid füle szuper, ha kézben akarom vinni, de a felcsatolhatónak állítható a hossza, így hordhatom vállon, sőt, átvetve is... és nem is olyan gyengécske. 




Amitől leginkább tartottam, az az, hogy a belseje nem lesz az igazi, de egész tűrhető. Két részre van osztva, mindkettő cipzáras, semmi extra. Nem biztos, hogy a legjobb választás volt ez a fekete textil bélésnek, nem is igazán tudtam fényképezni emiatt, de... én most nagyon boldog vagyok a kicsikémmel.:)  

Jaj, és a "poén" az egészben: egy kínai boltban akadtam rá.:) Miindenhol kerestem már az utóbbi években, nem gondoltam volna, hogy pont itt fogom megtalálni a tökéletest.:) 


Van olyan holmi, akár ruha, akár sminktermék, amire már régóta vágytok, de sehol nem akadtok rá?:)

0 megjegyzés: