Gold Fever

4:35 Varjúlány 0 Comments



Rengeteg lefotózott lakkozás várja a sorát, hogy megmutassam itt, eredetileg úgy terveztem, a Gold Fever az utolsók között lesz, de... annyira beleszerelmesedtem, hogy muszáj írnom róla most.:) 




Az én lakkom még a régi generációs Colour&Go-k közül való, de ez az árnyalat szerencsére visszaköszön az új szortimentben is.:)







Ódákat tudnék zengeni róla.:) Alapvetően aranycsillámos, de ezeket helyenként feldobja egy-egy piros moszatka.... isssteni!
Most két rétegben van a körmömön, így kicsit átlátszó, talán elbírna egy harmadikat is, de én legközelebb inkább arany alapon fogom kipróbálni. (Bár arany lakkom nincs... végre van egy nyomós indokom beszerezni egyet!XD) 


Egyébként most kifejezetten az ellenkezőjét tanácsolnám annak, mint amit javasolni szoktam: nem kell rá fedőlakk! Annyira szép így önmagában, szerintem nem szükséges a plusz fény, sőt, én inkább matt fedőlakkal dobnám fel. 
Mellesleg a tartóssága is remek, negyedik napja van a körmömön, és szinte hibátlan.:)

0 megjegyzés: