Essence Home Sweet Home trend edition

16:11 Varjúlány 0 Comments


(02 light the fire, place!)

Trendkiadás-dömping van Essence-éknél.:) A vámpíros mellett előrukkolnak egy új, télies kollekcióval is, mely a nagyon barátságos, Home Sweet Home névre hallgat.:) 


(01 happy couching)


(03 my home is my castle)


Érkezik három szemhéjpúder, a mintájuk nagyon cuki szerintem, de engem a színek nem fogtak meg, szépek, de nem nekem valók, azt hiszem.:) 


(01 red-y to relax)


(02 berry me home)


A márkától szokatlan módon most rúzsok is jönnek, egyébként azt hiszem, ebben lenne még hová  fejlődnie az Essence-nek, az alapszortiment darabjai fölött mindig átsiklik a tekintetem... ez a kettő viszont nagyon szépnek ígérkezik!:) 





Jön továbbá egy áttetsző, ajakdúsító szájfény, én nagyon szerettem ezeket annak idején, mikor még a kínálatban voltak, örülök, hogy most ilyen formában visszatérnek.:)



(01 knits for chicks)



(02 wool-d you cuddle me?)


Kapunk két pirosítót is, ezekbe sikerült máris teljesen belehabarodnom.:) Annyira bájosak ezzel a mintával, és a színük is csodás.:) 



(01 caramel cheese cake)

 

(02 red-y to relax)


(03 hot fruit punch)


(04 berry me home)


Négy körömlakk is a kiadás része, egész szép árnyalatok, de ez a sárga azt hiszem, nem az én színem, a többi közül pedig egyedül a hot fruit punch-hoz nincs hasonlóm.



Körömre kapunk még matricákat is, én ilyesmit még sosem próbáltam, talán itt a megfelelő alkalom?:) 


A kiadás utolsó darabja egy szütyőcske, ezt annyira nem tudom hová tenni, majd élőben kiderül.:)


Nektek hogy tetszenek?:)

0 megjegyzés: