A “mai napom” TAG

6:58 Varjúlány 0 Comments

 
Még múlt szerdán találtam Calo(z)-nál ezt a TAG-et, és rögtön el is döntöttem, hogy kitöltöm, de aztán nem maradt időm rá... csak most jutottam el idáig.:) 

Mai hangulat: Inkább szomorkás, mint vidám, kicsit nyűgös és fáradt vagyok.
Mai siker: Megtartottam a stilisztika kiselőadásomat.
Mai szükséges: Hivatalos e-mailekre válaszolni... a felét már letudtam.
Mai frizura: Lófarok, hogy ne legyen olyan unalmas, feldobtam egy hajráfot.




Mai make up: Egy leheletnyi BB (Missha Signature), Painterly, Bourjois szempillaspirál,  MAC Supernova pirosító, N.Y.C. Rockefeller Red szájfény.
Mai outfit: Farmer, póló és blézer némi bizsuval feldobva.
Mai tennivaló: Házimunka...
Mai elmélkedés: Mikor fog végre elmúlni a lámpalázam és miért vagyok néha ilyen begubózott.




Mai függőség: Haribo Roulette gumicukorka. Nem ez a kedvencem, de most képtelen vagyok abbahagyni a majszolását.
Mai unalmas: Számlák szortírozása. 
Mai vágyálom: Bárcsak ne esne az eső és lenne kicsit melegebb. 


 
Mai legjobb pillanat: Mindjárt nekiállok körmöt lakkozni.:) 
Mai különlegesség: Nem igazán volt ilyen, ez egy nagyon-nagyon szürke nap, minden különlegesség nélkül.:/ 


Mai olvasmány: Szakirodalom, jegyzetek, egy kis Karinthy meg Ady. 
Mai zene: Nickelback - Gotta Be Somebody


A ti napotok hogy telt? Ha van kedvetek, töltsétek ki a TAG-et, akár itt, hozzászólásban, akár a blogotokon.:) 

0 megjegyzés: