Essence Fantasia trend edition

16:29 Varjúlány 0 Comments



Új hónap, új Essence trendkiadás.:) Már itt, az elején bevallom, én ettől most nem ájultam el, de azért nézzük, mit fog tartalmazni a Fantasia kollekció.:)



 


Érkezik három monó szemhéjpúder, a lila elsőre engem nem hozott lázba, a szürke és a világos tetszetős, de... nem is tudom, nem érzem azt, hogy keeeelll. 



Jön két metálfényű szemceruza is... mostanában nem rajongok a ceruzaformátumú dolgokért, majd élőben kiderül, milyenek.:)




 A kiadás része két ajaklakk is, engem szájra való kencékkel mindig le lehet nyűgözni, ráadásul szerintem ezek egész szépre sikeredett árnyalatok, bár már vannak hasonlók a készletemben.



 
A Fantasia kiadáshoz tartozik egy csodás highlighter is, első blikkre engem a Blossoms etc... kollekció népszerű darabjára emlékeztet, erre nagyon kíváncsi vagyok!:)




Természetesen körömlakkok sem maradhatnak ki, egyből négy is érkezik, szépek-szépek, de engem most valahogy ezek sem tudtak megérinteni, bár a korall azért elismerem, igencsak csábító.:)



Az utolsó darab egy strasszkészletecske, egész érdekes tulajdonképp, de engem most ez sem hozott lázba.


Nos, nem is tudom... én ezt most kicsit kevéskének, vérszegénynek érzem. Szépek-szépek, de a highlighter kivételével olyan, mintha pont a fantázia hiányozna ebből a kiadásból.

Nektek hogy tetszik?:)

0 megjegyzés: