Essence Colour Arts pigment - Broadway starlet

23:36 Varjúlány 0 Comments



Tudom, hogy sokan nagy lelkesedéssel várták az Essence pigmentjeit, de engem igazán a képeken és élőben is egyaránt csupán egyetlen árnyalat fogott meg, a Broadway starlet.

Átlátszó, csavaros műanyag tégelyben érkezik, a kupakot levéve egy lyukacsos fedőhöz érünk, aminél ugyan nem tudok jobb alternatívát mondani, de akkor sem érzem a legideálisabbnak. Hajlamos némi por kiszóródni a tetőbe, persze ez nem tragédia, csak.... Eredetileg egyébként egy kis ragasztócska védi, gondoltam rá, hogy ezt rajtahagyom, de rövid úton teljesen tele lett glitterrel, úgyhogy mégis kivettem.
Maga a tégely meglepően kicsi, de azt gondolom, így sem fog egyhamar elfogyni.:)



Azt hiszem, árnyalatonként más és más az állaguk, de az holtbiztos, hogy ez különbözik a többitől.:) Igazából én alapszínt, port nem is vélek felfedezni benne, csak sok-sok apró glitterből áll, ami szuper lehet, de megvan a maga hátulütője is, bizony előszeretettel hullik sminkelés közben, igaz, később már egy ragacsosabb alappal csak minimálisan mocorog. A satírozást ezzel el lehet felejteni, ne próbálkozzatok vele, csak kíváncsiságképpen próbáltam meg, de ez arra nem való, csak felsimogatni lehet a bőrre. Ellenben körömre csodás, azt hiszem, ez arra a legjobb.:)


(Kattintsatok a képre a nagyobb méretért!)

A színe elég meghatározhatatlan, alapvetően szürkés, és abban ezerszínű, ezüst, zöld és piros csillámok egyaránt vannak, de én néha egy csöppnyi aranyat is vélek felfedezni benne.



Sminkben ITT találkozhattatok vele.

Összességében: Én a különlegessége miatt nem tartom rossz vételnek, de kihagyhatatlannak sem, alkalmi sminket szuperül feldobhatunk vele, körmön pedig csodás, de azért lehet élni nélküle.:)

0 megjegyzés: