Októberi kedvencek

8:56 Varjúlány 0 Comments



Elszaladt az október is, rengeteg teendőm volt és sok minden történt is velem, plusz ismét öregebb lettem egy évvel.:)
A kedvenceim között sok érdekesség, újdonság nem lesz, de... nagyon szeretem a kedvences bejegyzéseket készíteni, úgyhogy most sem maradt el.:)

A hónap két egyértelmű favoritja a MAC Craving rúzs és a Supernova pirosító, egy-két nap kivételével mindig előkerültek. Csakúgy, mint a Painterly, bevallom, eleinte nem gondoltam volna, hogy ennyire megszeretem ezt a kis kencét, egyszerűségében rejlik a nagyszerűsége.:)





A Bourjois Framboise magnific szájfényt is szívesen kenegettem, néha önmagában is, de inkább a Craving fölé, szuperek együtt!
Alapozót és BB-t egyaránt használtam októberben, azok közül most nem emelnék ki kedvencet, viszont az E.L.F. Studio bázisát muszáj megemlítenem, nem gondolom, hogy ez a világ legjobb primerje, de egyre inkább a szívemhez nő.




A szempillafestékek közül egyértelműen a BeYu minijét kaptam elő legtöbbet, ez a Douglas Beauty Boxban volt, egészen megszerettem.:)
Ez a hónap egyértelműen a parfümmánia jegyében telt, a szokottnál is szívesebben szimatolgattam finom illatokat, és szinte naponta változott az éppen aktuális kedvencem. Azonban ha ki kell emelnem egyet, akkor a Flowerbombot mondanám, mert összességében mégis ezt kaptam elő legtöbbet.
A bizsuk közül most ezt a kis Six fülbevalót hordtam a legszívesebben, semmi különös, de én nagyon szeretem.:)



Nagyon sokat lakkoztam októberben, a hónap első felében két kedvencem volt: a L' Oréal Majestic Green és a S-He 320, aztán az utóbbi két hétben kitört a pirosláz, belezúgtam a Lovely Moulin Rouge kiadásba, abból is különösen a 19-es árnyalatba.
Amit még meg kell említenem, az az Amaze Red Goldja, erről még nem volt időm írni, de ami késik, az eljön... csodás lakk!




A lakkozással együttjár a lemosás is, ebben a legjobb segítőm az Isana mandulás-acentonos folyadék volt, igazából ez nem is csak októberi kedvenc, hanem állandó.:)
Az utolsó dolog, aminek itt a helye egy piros határidőnapló, ezt egy nagyon kedves barátomtól kaptam a születésnapomra, ezer éve vadásztam egy ilyenre, úgy örülök neki.:)


Nektek mik voltak a kedvenceitek októberben?

0 megjegyzés: