Körömlakkok, amiket megbántam, hogy megvettem

6:44 Varjúlány 0 Comments


Egy körömlakkal szemben nincsenek nagy elvárásaim: legyen szép a színe, használható az ecsete, valamint elfogadható a száradási ideje és a tartóssága.
Viszonylag sok lakkot kipróbáltam az utóbbi időben, és szerencsére elég kevés esett ez alá a határ alá, most ezt a néhányat szedtem össze.

Az újgenerációs Colour&Go Do you speak love? árnyalatáról nemrégiben írtam, a színét nagyon szeretném, viszont sajnos botrányosan nem tartós. Kár érte.:(

A Glamorous Life-fal is hasonló a gondom, sajnos egyáltalán nem tartós, ráadásul még az állaga, fedése sem az igazi, pedig másképp biztosan nagy kedvencem lenne ez a pink csillámos piros.

Nagy várakozásokat támasztottam az Essence Gel-look topcoat-tal szemben, viszont még a legalapvetőbbeket sem teljesítette, nem elég fényes, a tartósságát pedig inkább már nem is írom... a BTGN utcahosszal legyőzi. Alaplakként próbálom most elkenegetni.

A Can't cheat on me-t próbáltam megszeretni, de sajnos nem sikerült. Az állaga, száradása sem az igazi, a tartóssága és a fedése sem, de ráadásul a kezemen sem mutat valami jól, nem illik a bőrszínemhez.




A Time for reflection Special effect toppert akkor szereztem be, mikor kiárusították, és azóta is bánom. Egyszerűen azért, mert eddig egyetlen lakkot sem sikerült találnom, ami jobban mutat vele, mint nélküle. Így pedig nem igazán támad kedvem felkenni.:/

A Catrice I'm A Star-t eleinte nagyon szerettem, de azóta sok-sok zöldes-bronzos hasonló lakkot találtam (például a Douglas Fireworksot), ami mégis kicsit extrább, és ezek mellett szinte soha nem kerül sor rá. Pedig alapvetően nem lenne rossz, csak...

A Modern Romance nagyon tetszik az üvegében, amióta csak először megpillantottam, viszont sajnos akár hogy kísérletezem vele, a kezemen nem az igazi, nem passzol a bőrszínemhez, nekem túl világos-rózsaszínes. Ezt borzasztóan sajnálom.:(


Van olyan lakk, aminek megbántátok a beszerzését?:)

0 megjegyzés: