Lovely Moulin Rouge - 12

8:14 Varjúlány 0 Comments



A 19-es piros csillámos után itt a következő lakk a Lovely Moulin Rouge kollekcióból, a 12-es pink csillámcsoda került sorra.:)






Ennek (sajnos) nem olyan jó a fedése, három rétegben talán magában is megtenné, de én inkább kipróbáltam alapokkal.
Élénkpinken annyira nem jó (Essence Shoping Trip In Soho), nekem nude-ön sem tetszett igazán (Essence Simply Nude), fáradtrózsaszínen viszont isteni (You Rock! Let Me In Pink), viszont a legjobb szerintem a klasszikustól egy árnyalattal sötétebb piroson (Maybelline Candy Apple vagy Essence Do You Speak Love?, majdnem teljesen egyforma a kettő), végül így került a körmömre, egy réteg piroska és rá egy réteg Lovely.




Azt hiszem, sok magyarázatot ehhez sem kell fűznöm, a képek magukért beszélnek.:)
Nagyon-nagyon megszerettem ezt a lakkot, viszont ha közte és a 19-os között kéne választanom, azt hiszem, fájó szívvel az utóbbira tenném a voksom, az talán egy hajszállal közelebb áll hozzám.:)

Ui.: A lemosása talán még egy fokkal nehezebb, mint a legtöbb csillámos lakknak, de... szerintem egyértelműen megéri vesződni vele.:)

0 megjegyzés: