Tippek-trükkök#9 - Testvaj a hajadra!

9:35 Varjúlány 0 Comments



Valami igazán hatékony kencére lenne szüksége a száraz, töredezett hajadnak? Vesd be a testvajad!
A krémmánián már több véleményben is olvastam, hogy a nagy népszerűségnek örvendő Alverde makadámdiós testvajat hajra is előszeretettel használják, nos, jelentem, nekem is bevált!

Én háromféleképp alkalmazom:

- pakolásként, hajmosás előtt
Ilyenkor egy tisztességesebb adagot oszlatok el a hajamon -főleg a végekre koncentrálva-, majd feldobok egy zuhanysapkát, és rajtahagyom 20-30 percen keresztül, majd jöhet a hajmosás. Ez a leghatékonyabb felhasználási mód.

- balzsamként hajmosás közben
A sampon lemosása után belesimogatok a hajamba közepes mennyiséget, lefelé nagyjából a fülmagasságtól kezdve. Két-három percig rajtahagyom majd lemosom, pontosan úgy, mint egy sima balzsamot.

- hajvégápolóként száraz hajra
Nagyon kis mennyiséget alaposan beledörzsölök a száraz hajvégeimbe, pillanatok alatt beszívódik, mint bármelyik hajvégápoló.


Én mint a három módon szívesen bevetem, selymes, puha marad a hajam utána, de ami a legfurcsább, hogy úgy érzem, a tartása is jobb. És a legszuperebb az egészben, hogy natúr termékről van szó.:)



0 megjegyzés: