A hét zenéje: Beethoven - 9. szimfónia

3:04 Varjúlány 0 Comments



Amióta belefogtam ebbe a sorozatba, attól rettegek, hogy megint sikerül beleszerelmesednem valami komolyabb zenébe, mert sajnos ahogy eddig tapasztaltam, ezt a korombeliek nemigen tolerálják.
De... akkor is, ezen a héten szanaszét hallgattam Beethovent.
Sajnos konkrétan azt a felvételt nem találtam az interneten, amit nyúztam - Zubin Mehta vezényel valamilyen japán koncerten -, így ezt a kis összevágást választottam Karajannal, talán ez emészthetőbb is, mintha egy hosszabb felvételt linkelnék ide.
Egyébként szinte mindegy is, kitől, milyen felvételen hallgatom, nekem mindenhogy csupa erő, és nagyon, nagyon "kiadós", nem tudok rá jobb szót mondani.:) Volt, hogy nagyjából fél éven keresztül minden nap belehallgattam, de egyszer sem éreztem azt, hogy unom, mert mindannyiszor találtam benne valami újat.

Ti mit hallgattatok legtöbbet a héten?:)

0 megjegyzés: