S-He 320

5:09 Varjúlány 0 Comments



Először is: miiért nincs a S-He lakkoknak fantázianevük?
Jó pár hónapja, hogy láttam Edinánál ezt a lakkot, és azonnal tudtam, hogy nekem ez kell. Viszont a múlt hétvégéig, a Glamour-napokig tologattam a beszerzését, utána azonban rögtön ki is próbáltam.



Az üvegcse formája tudom, hogy elég megosztó, nekem inkább tetszik, mint sem.:)
Az ecsete hagyományos, kicsit furcsa volt lakkozni vele a sok lapított után, de szerintem nem vészes ez sem.




Amit a legjobban szeretek benne, az a színe: egy világos bronzos-pezsgő, nagyon elegáns szerintem, ráadásul szinte mindenhez illik.:) 

Két rétegben van a körmömön, de már eggyel is egész jó volt a fedése, ha kicsit vastagabban kenem fel, szerintem simán elég lett volna annyi is.:) A száradását átlagosnak mondanám, de így is sikerült kicsit belenyúlnom, elnézést, hogy most nem valami szép a lakkozás, és így mutatom meg, de olyan sok kipróbálásra váró lakk pihen itthon, nem tudom, mikor kerülne legközelebb sorra ez.:)
Az állaga inkább folyós, sikerült is lecsöppentenem belőle a farmeromra, de én jobban szeretem ezt, mint a túl sűrűeket. A tartósságáról túl sokat nyilván még nem tudok mondani, vasárnap kentem fel, azóta szinte hibátlan, nagy baj azért szerintem nem lehet vele.:)


Szeretitek a S-He lakkokat?:)

0 megjegyzés: