Top 5 őszi szemhéjpúder

8:29 Varjúlány 0 Comments



Írtam már az öt kedvenc őszi körömlakkomról, rúzsomról és parfümömről, most a szemhéjpúderek kerültek sorra.
Én általában nem vagyok oda a barna, melegebb tónusú szemfestékekért, valahogy nekem nem állnak igazán jól, de ilyenkor azért én is előkapom őket, igaz, előszeretettel kombinálom ezeket a színeket zölddel, lilával.


Az én top 5-ös listám erre a szezonra:

IsaDora trió (84, Forest): Talán kicsit csalás, mert ugye egyből három szín, de nem hagyhattam ki, ezek így együtt a tökéletes őszi színek, ráadásul az állagukat is nagyon szeretem. A világos szuper a szemöldökcsontra, a belső szemzugba, a szürkészöldet és a vörösesbarnát pedig azt hiszem, nem kel magyaráznom...:)
Sokáig egyébként azt hittem, limitáltak, de szerencsére nem!:)





L'Oréal Color Infaillible (002, Hourglass Beige): Örök kedvencem ez a púder, de mostanában még a szokottnál is gyakrabban előkapom, isstenien mutat sötétebb, barnás/szürkés tónusú festékek mellett.

Catrice monó szemhéjpúder (410, C'mon Chameleon!): Azt hiszem, ezt egy sminkimádónak sem kell bemutatnom, idestova egy éve szinte mindenki kedvence, de én mégis úgy érzem, hogy most, ősszel jött el csak igazán az ideje. Az előző L'Oréallal nagyon szépek együtt!

Bourjois monó szemhéjpúder (12): És mert a natúr színeken túl is van élet, itt a helye egy nagyon rafinált kékeslilának is, én döntően lilának látom kék fénnyel, de van, aki pont a fordítottját gondolja... akár hogy is, nagyon különleges.:)

Bourjois monó szemhéjpúder (07): Egy csodás smaragd-erdőzöld feketés alappal, legszívesebben mindenkinek kötelezővé tenném.




Én a fenti szemhéjpúderekkel -esetleg kiegészítve egy matt bőrszínnel- rengeteg őszi sminket el tudok képzelni, nem is igen nyúlnék más színekhez ebben a pár hónapban, ha nem jönne rám néha a türkiz- és tengerzöldőrület, de azok egyáltalán nem őszies árnyalatok.:)

0 megjegyzés: