FdS Gold Edition körömlakk - Silvery Cerise

11:28 Varjúlány 0 Comments



Már jó néhány napja (hete?) itt pihentek az egyik mappában a képek erről a lakkról, valahogy elfelejtettem írni róla... sebaj, most pótolom.:)
Egy szögletes, arany kupakos üvegcsében van a 7 milliliternyi folyadék, bevallom, első pillantásra nekem nagyon tetszett ez a külső, másabb, mint a szokásos hengeres üvegcsék, viszont a kupakkal van egy pici gondom... sajnos MINDEN ujjlenyomat meglátszik rajta... nem tragédia, de valahogy én mindig ösztönösen sikálni kezdem.:)




Az ecsete hagyományos, nem lapított és nem lekerekített, viszont meglepően rövid, először elég furcsa volt vele dolgozni, de szerintem viszonylag hamar meg lehet szokni ezt is.:)




A színe a fényviszonyoktól függ, volt, mikor egyértelműen pinknek láttam, máskor lilának, és még ehhez egy különleges, ezüstös fény is társul.:)
Két réteg mindenképp kell belőle, talán még egy harmadikat is elviselt volna, az állaga mindenképp a folyósabb kategóriába tartozik, a száradási ideje, tartóssága pedig átlagos.:)

A terméket tesztelésre kaptam.

0 megjegyzés: