A kedvenc karácsonyváró lakkjaim

10:31 Varjúlány 0 Comments



Már több bloggernél és magamnál is észrevettem, hogy gyakran mondjuk egy-egy lakkra azt, hogy "karácsonyos". Bevallom, én ezeket nem is elsősorban konkrétan az ünnepen szeretem használni, hanem most, az advent időszakában, mert ahányszor rápillantok a kezemre, mindig remek hangulatom lesz.:)
Összeszedtem hát ebbe a bejegyzésbe azokat a lakkokat, amiket a legszívesebben használok mostanában,amiket a "legkarácsonyosabbnak" tartok.:)


 

Felkentem körömmargarétára őket, mind két rétegben van, kivéve a Maybelline, abból kellett egy harmadik is, de akár alapszín fölé is használható: 



Balról jobbra: Essence Breaking Dawn A Piece Of Forever, S-He 315, Maybelline Colorama 54, Amaze Red Gold, S-He 320, Lovely Moulin Rouge 19





Essence A Piece Of Forever: A Twilight-kiadás méltatlanul mellőzött darabja, tömény, folyékony arany, eleinte azt hittem, önmagában nem fogom használni, általában nem is mutatnak jól a kezemen az arany lakkok, de meglepő módon ez tetszik, szerintem érdemes tenni egy próbát vele nektek is!

S-He 315: Amióta csak beszereztem, úgy emlegetem, hogy a tökéletes fenyőzöld lakk.:) A képen, közelről talán leheletnyit túl világosnak látszik, de pont ezért szeretem annyira, mert a legtöbb zöld lakk sajnos hajlamos messziről feketének tűnni... ez nem, úgy pont karácsonyfaszínű.:)

Maybelline Colorama 54: Pinkbe hajló piros alapszín sok-sok bolondos, színes csillámmal, amiket sajnos a képen nem sikerült elővarázsolnom, pedig most pont ez van a körmömön, és ott remekül érvényesülnek a kis moszatkák... Nemrégiben Edina is írt róla, neki sikerült jobban lekapni.

Amaze Red Gold: A neve mindent elárul róla, piros alap apró aranyos és piros csillámokkal, nekem ez már egyenlővé is teszi a karácsonnyal. Nemrégiben mutattam a körmömön, ahogy a reakcióitokból leszűrtem, titeket is megnyert.:)

S-He 320: Talán a színe annyira nem indokolja az ittlétét, de a finise annyira elképesztően szép, hogy úgy éreztem, nem hagyhatom ki. Elég univerzális lakk, igazi alapdarab.

Lovely Moulin Rouge 19: Azt hiszem, erről a lakkról már épp eleget áradoztam, nincs ezen mit ragozni, csodás és kész.:) Ha egyet kéne választanom, biztosan erre tenném a voksom!


Ti is "ünnepi hangulatú" lakkokat használtok ilyenkor, vagy inkább maradtok a jól bevált kedvenceiteknél?:)

0 megjegyzés: