Xmas projekt: Ajándékozás

8:45 Varjúlány 0 Comments



Először is elnézést kérek, amiért megcsúsztam ezzel a bejegyzéssel, de a postás csak tegnap délután hozta meg a borítékomat, már képtelen voltam elfogadható fotót készíteni róla, ráadásul a számítógépem is szervizben volt... de ami késik, az eljön, úgyhogy íme az ajándékom, amit CRaPTRaSH-tól kaptam.:)





Egy DIY szájfényt és pirosítót küldött, plusz néhány nagyon helyes masnit, amit korábban mutatott a blogján. Egy kedves kis levélkét is írt, igazi gyöngybetűi vannak.:)





A szájfény egyből kedvenc lett, alaposabban persze még nem volt lehetőségem kipróbálni, de eddig NAGYON tetszik, köszönöm szépen! A masnik pedig... jaj, biztos, hogy jövőre a karácsonyfánkon lesznek.:)

Én Bellalának készítettem egy kis apróságot, ITT láthatjátok, mit.:)

Feltétlen nézzetek be a többiekhez is:

Bellala (Bellala Blog) 
CRaPTRaSH (CRaPTRaSH ViLáGa)
Verus (Lakkfan blog)


Ezúton szeretném megköszönni, hogy rész vehettem ebben a sorozatban, nagyon élveztem az ötletelést, a fabrikálást, a bejegyzések készítését, ráadásul szuper karácsonyi hangulatba kerültem hétről-hétre, remélem, máskor is lesz alkalmam együttműködni a lányokkal.:)

0 megjegyzés: