Boldog karácsonyt!

10:37 Varjúlány 0 Comments



Tegnap szerettem volna megírni ezt a bejegyzést, de egyszerűen nem érkeztem leülni ide, most is jóformán csak pár percem van.:)

Először is szeretnék nagyon boldog, békés karácsonyt kívánni, remélem, nektek is csodásan telnek ezek a napok.:)


Nálunk a mai nap és a tegnapi délután tulajdonképp a karácsonyfabámulás-sütizabálás-filmnézés háromszögében zajlik, nem valami változatos program, de jól érezzük magunkat.:) Idén bizonyos szempontból hagyománytörők is voltunk, amióta az eszemet tudom, mindig arany-piros díszek voltak a fán, idén azonban eldöntöttem, hogy nekem más kell most, ezüst és lila lett, szerettem volna lefotózni és megmutatni, de sajnos a fényképezőgépem megmakacsolta magát, és nem hajlandó egyetlen épkézláb fotót sem készíteni, úgyhogy ez most sajnos elmarad.
Úgy tervezem, hogy ma este még keresek valami random filmet a televízióban, és azt nézzük a kanapéról, de holnap már igyekszem kicsit aktívabb lenni.:)


Mi jóval telik nálatok a karácsony?:)



0 megjegyzés: