Hello, Barbie!

8:19 Varjúlány 0 Comments



Nem vagyok nagy barátja a pink lakkoknak, de már ezer éve kitaláltam, mivel kellene az egyik rózsaszín árnyalatomat párosítani... viszont  erre sem volt soha alkalmam egészen a lakk-stoppig. 
Sőt, igazából még most sem a legjobbkor kentem fel őket, mert épp gyógyulófélben voltak a körmeim és a kezem egy kis baleset után, hosszasan gondolkodtam is rajta, hogy így is megmutassam-e a képeket, de nem tudom, mikor kerül sor újra ezekre a lakkokra, úgyhogy: 



 





A gyűrűsujjam kivételével mindenhová a Bourjois 1 Seconde Rose Cupcake-jéből kentem, majd a középső ujjamra az Essence Twins Juliája került, a gyűrűsujjamra pedig az ezüst repedezős alaplakk, de bármilyen hasonló ezüst csoda megtette volna.

Nekem összességében valamiért nagyon "Barbie" ez a manikűr, alapvetően ez a stílus borzasztóan távol áll tőlem, ezért nem hinném, hogy gyakran lakkozok majd így, de pár napig szívesen viseltem.:)

Ti szeretitek a pink lakkokat?:)

0 megjegyzés: