Catrice Neo Geisha Limited edition

16:40 Varjúlány 0 Comments


01 Japaneyese


Új év, új trendkiadások, kezdjük előbb a Catrice-félével.:)  A Essence-nek ősszel már volt egy Japán ihlette csersznyevirágos kiadása, most a Catrice is ugyanonnan merített ihletet, de ők a gésák világát vették alapul. Színvilágában sokkal közelebb áll hozzám ez a kollekció, nézzük is, pontosan miket fog tartalmazni. 
 


02 Discreet Artist



03 Dance In Gion




04 Planet Tokyo


Érkezik négy egyrészes szemhéjpúder, két élénk és két natúr, a zöld nagyon egyedinek tűnik, de még nem tudom eldönteni, nagyon tetszik vagy nagyon nem. 



01 Ultra Black


Kapunk egy érdekes szemkihúzót is, kíváncsi vagyok, milyen lesz élőben. 




A kiadás legérdekesebb darabja szerintem a "tusmatrica", akik nem boldogulnak a tusokkal, azok számára ez remek alternatíva lehet, viszont én tartok attól, hogy sajnos nem minden szemformához lesznek ideálisak. Majd kiderül.:) 
 





01 Discreet Artist



 02 Picked Cherry Blossoms



03 Madam Butterfly


Érkezik három multifunkcionális ajak- és arcszínező, mindhárom árnyalat tetszik, de leginkább talán a Madam Butterfly, remélem, szépen fognak muzsikálni.

 


Ha már Japán, akkor egy különleges ecset is dukál, méghozzá ajakra. Engem kísértetiesen emlékeztet egy Guerlain-darabra, de ettől függetlenül persze csodás.:)





01 Discreet Artist



02 Picked Cherry Blossoms



03 Madam Butterfly


    
04 Dance In Gion


  
05 Planet Tokyo 


Természetesen lakkok sem maradhatnak ki a jóból, engem ezek most különösebben nem csbítanak, bár azt elismerem, hogy a piros csodás a képen.


Nektek hogy tetszik ez a kollekció?:)

0 megjegyzés: