Decemberi kedvencek

10:28 Varjúlány 0 Comments


Sokat gondolkodtam azon, hogy decemberi vagy 2012 kedvencei bejegyzést készítsek, végül az előbbi mellett döntöttem, annak ellenére, hogy most elég kevés dologra mondhatom azt, hogy kedvenc volt, viszont ami az, annak nagyon határozottan itt a helye.

Tulajdonképp egyetlen pirosítót használtam egész hónapban, az E.L.F. Mellow Mauve-ját. Eleinte nem voltam ennyire oda érte, de mostanra sikerült teljesen belehabarodnom a színébe, ráadásul szinte bármilyen szájravalóval passzol.
A bizsuk közül szinte mindig ezért a Six klipszért nyúltam, egyszerű, de nagyon univerzális, egyszer talán már volt is kedvenc.:)



Decemberben újra felfedeztem a Catrice krémes szemfestékeit, az én szememen egyaránt verik a MAC Paint potjait és a Maybelline Color Tattoo-kat, most a Jennifer's Goldrush árnyalatot használtam a legszívesebben.
Ha volt időm porral pepecselni, a L'Oréal Color Infaillible Tebder Carameljéért nyúltam, nem túl feltűnő szín, egy szép, visszafogott taupe.




A L'Oréal Glam Shine szájfények is újrafelfedezettek, szeretem az illatukat, az állagukat, az applikátorukat, a tartósságukat... az ünnepi időszakban főleg az élénkebb Unlimited Fuchsiát kentem fel.

 


A parfümök közül egyértelműen a Hypnotic Poison volt a favorit, mindenképp szeretnék majd részletesebben is írni róla,  mert megérdemli.:)




A Gliss Kur Shea Cashmere samponról már írtam, továbbra is nagyon szeretem, érdemes tenni egy próbát vele!:)
Az E.L.F. Studio púderecsete annak ellenére belopta magát a szívembe, hogy számomra nem túl kényelmes a használata, de ezt majd részletezem máskor, mindenképp szeretnék egy külön bejegyzést szentelni neki.




Azt hiszem, még Twitteren is panaszkodtam a minap arról, hogy nem vagyok oda az gyertyákért... nos, valamikor karácsony előtt rábukkantam egy fiók mélyén erre a vaníliás darabra, és ennek sikerült megszerettetnie magát velem. Kicsit mű illata van, de ennek ellenére tetszik, nincs is már túl sok belőle.:)

Lakkokat most nem válogattam ide, mivel a karácsonyi lakkos bejegyzésben mind szerepelt, amit előszeretettel kentem a körmömre az elmúlt hetekben.


Nektek mik voltak a kedvenceitek decemberben?:)


0 megjegyzés: