Karácsonyi TAG

12:47 Varjúlány 0 Comments


Ma egész nap el voltam havazva, takarítottam, sütöttem-főztem, szaloncukrot készítettem, karácsonyfadíszeket dobtam fel, azt hittem, nem lesz időm bejegyzést írni, de aztán az előbb eszembe jutott, hogy pár napja (hete?) körbefutott a blogokon egy karácsonyi TAG, ami most végképp aktuális, úgyhogy ideje nekem is kitölteni.:)




1. Mi a kedvenc téli körömlakkod?
A Lovely Moulin Rouge 19-es árnyalata, alig várom, hogy felkenjem végre, maga az üvegbe zárt ünnep.:)

2. Mi a kedvenc téli szájra való terméked?
Mostanában nagyon sokat váltogatom a rúzsaimat/szájfényeimet, de az ajakápolók, mentolos-bizsergetős dolgok szinte állandóan előkerülnek, úgyhogy azok.

3. Milyen ruhadarabokat viselsz a leggyakrabban télen?
Van egy pulóver, amit karácsonyra kaptam néhány éve, eddig valamiért hanyagoltam, mostanában viszont folyton azt nyúzom (Itt látszik egy csöppet.), de nemrégiben kaptam egy piros kabátot, azt is nagyon szeretem, mindenképp megmutatom majd nektek is.:)

4. Mi a kedvenc téli kiegészítőd?
Régebben nagyon szerettem a sálakat, most viszont a sapkákért vagyok oda, főleg a fehérek, világosszürkék tetszenek.

5. Mi a kedvenc téli illatod/gyertyád?
Az állandó kedvenc a Shalimar Initial, de mostanában valahogy a Hypnotic Poisont szívesebben kapom elő. A gyertyák terén nem vagyok túl jártas, viszont most, hogy végigolvasgattam a kérdéseket, eszembe jutott, hogy van egy itthon és be kéne gyújtani...

6. Mi a kedvenc téli italod?
A tea! Korábban nem voltam oda értük, de mostanában a gyümölcsös ízesítésűeket szeretem a leginkább.

7. Mi az örök kedvenc karácsonyi filmed?
Nem igazán szeretem a tipikus karácsonyi filmeket, kövezzetek meg, de például képtelen vagyok megérteni, mi a jó az Igazából szerelemben.
Viszont hogy mégis említsek valamit... legyen az Örömapa. Bár nem igazán karácsonyi, de ilyenkor is gyakran szokott lenni a televízióban, családi és nagyon szeretem, bájos, aranyos, de mégsem annyira lerágott csont.:)

8. Mi a kedvenc karácsonyi számod?



Egy kedves barátom miatt egyértelműen ez.:)
 
9. Mi a kedvenc téli ételed/nyalánkságod?
Kókuszos kürtöskalács.



10. Mi a kedvenc karácsonyi dekorációd az idén?
Az asztali dísz, amit az Xmas projekthez készítettem, most is itt van az asztalom szélén.:)

+1. Mi az a családi hagyomány, ami szerintetek eltér a szokásostól?
Sokat gondolkodtam ezen a kérdésen, nos... talán az, hogy a hagyományos karácsonyi ételek mellett nálunk ilyenkor mindig van paprikáskrumpli is.


Ti hogy álltok az előkészületekkel? 
Ha kitöltöttétek/kitöltitek a kérdéssort, linkeljétek bátran!:)

0 megjegyzés: