Fleur de Santé Honey tusolóolaj és Sugar & Milk radírozó tusolókrém

7:06 Varjúlány 0 Comments



A Fleur de Santé sminkvonalából már elég sok mindent kipróbáltam, és egy-két kivételtől eltekintve mindennel nagyon elégedett vagyok, így aztán felkeltette az érdeklődésem a többi termékük is.
A testápolási vonalból két dolgot próbálhattam ki eddig: egy tusolóolajat, amire NAGYON kíváncsi voltam, és egy cukros-tejes radírozó tusolókrémet.

A csomagolásuk megegyezik, csinos 200 millis flakonban érkeznek, én azért szeretem az ilyen kiszerelést, mert újrahasznosítható, ha kiürül, már vannak is terveim velük.:)
Jól záródnak, én a külsejükkel maradéktalanul elégedett vagyok.




Kezdjük a mézes tusolóolajjal:
Az illata számomra elég meglepő volt, én a nevéből következően valami isteni mézes dolgot vártam, ehhez képest édeskés-kamillás illata van, de az sem túl erős, finom, de én másra számítottam.
Az állaga valóban olajszerű, géles kissé, sűrű, és tényleg úgy érzem, hidratálja a bőrömet, és nem csak rövidtávon.
Az évnek ebben a szakában már óriási dolog, hogy zuhanyozás után nem érzem azt, hogy muszáj fél üveg testápolót magamra locsolnom, mert húzódik a bőröm... nos, ha ezt a tusolóolajat használom, ilyesminek nyoma sincs, ez eddig soha, egyetlen hidratálást ígérő tusinál sem fordult még elő.




Következzen a Sugar & Milk radírozó tusolókrém:
Az illata ennek is nagyon más, mint amire számítottam, kicsit erőteljesebb, mint mézes társának, de nem cukros vagy tejes, engem egyértelműen liliomra emlékeztet. 
A radírozó hatásával vitatkoznék, szerintem abban nem az igazi, viszont nagyon-nagyon jól habzik, így nagyon kevés elég belőle, szerintem nagyon sokáig elég lesz ez a flakon.
Némi hidratáló hatást ennél is érzékeltem, bár nem olyan erős ebben, mint az olaj, de normál bőrre akár ez is elég lehet.


Összességében: Én nagyon megszerettem ezt a két tusfürdőt, az olajat egyértelműen ajánlom száraz bőrre,  de a cukros-tejes sem rossz, sőt, bár kiemelkedő radírozó hatást ne várjunk tőle. 


* A termékeket tesztelésre kaptam.

0 megjegyzés: