Essence New In Town trend edition

18:05 Varjúlány 0 Comments



És akkor térjünk át az Essence-re. Igen, nem tévedés, ismét New In Town névvel jön ki egy trendkiadás tőlük, és úgy sejtem, ennek a darabjai is csatlakozni fognak az új kínálathoz.




Szemre kapunk három szemhéjpúdert, engem valahogy ezek most nem varázsoltak el, de lehet, élőben másként lesz.:)



Jön egy új dúsító spirál is, az Essence szempillafestékeiért nem vagyok oda, de hátha ez jobban sikerült.:)




Úgy látszik, a filces tus most nagyon népszerű, mert a New In Town-ban is visszaköszön egy.:)




Érkezik két ceruza is, egy középszürke és egy fekete, ezek sem hoztak túlzottan lázba, majd meglátjuk.:)




Igen, az Essence is előállt egy BB krémmel, én bevallom, valamennyire már számítottam is erre.




Két új szájfényt is tartlamaz a New In Town, nekem ezek egyértelműen túl világosak/jegesek.



Lakkok is jönnek, a balszélső is tetszik, de a középső! Huh, nagyon remélem, hogy ennek jobb lesz a minősége, mint az eddig általam próbált megújult Colour&Go lakknak, a Do You Speak Love-nak, mert sikerült máris belehabarodnom a színébe.


Nektek hogy tetszik ez a trendkiadás?:)

0 megjegyzés: