Essence Colour Arts szemhéjalapozó

10:22 Varjúlány 0 Comments



Már jó pár hete (hónapja?), hogy az imádott BeYu szemhéjalapozóm az utolsókat rúgja, úgy éreztem, éppen ideje beszerezni az utódját. Több drogáriás szemhéjalapot próbáltam már, és ugyan akadtak köztük jók is, egyikkel sem voltam maradéktalanul elégedett, így a BeYu-t állt szándékomban újravásárolni, azonban rengeteg jót olvastam az Essence új bázisáról, ezért úgy döntöttem, teszek egy próbát ezzel.:)





Egyszerű kék tubust kapott, nem egy gyönyörűség, de azért nem is kész rondaság. Az én kedvencem ez a kiszerelés, sokkal jobb, mintha tégelyes vagy applikátoros lenne. Egyetlen csöppnyi gondom van vele, méghozzá az, hogy túl merev műanyagból készült, így elég nehéz pontosan adagolni, mennyi is jöjjön ki a kis tubusból.




Az illata nagyon-nagyon minimális, lényegében nincs is neki, az állaga meglehetősen ragadós, tapadós, balzsamszerű. Töményen még fehér, de eldolgozva már áttetszővé válik.



Essence Sun Club paletta barna színe előbb a Colour Arts alapon, majd önmagában.


Amiben a legjobb, az egyértelműen a színélénkítés, döbbenetesen fel tud erősíteni egy-egy gyengébb szemhéjpúdert. Mivel nekem ez a legfontosabb elvárásom egy bázissal szemben, már sejthetitek, hogy hellyel-közzel elégedett vagyok vele.:)
Sajnos a többi tulajdonsága nem ennyire bravúros, azt vettem észre, hogy bár szépen felerősíti a színeket, nagyjából három óra elteltével már igencsak megkopnak. Nem mozdulnak el, az én szemhéjamon nem is hajlamosak arra még alap nélkül sem, viszont jelentősen megfakulnak.
Valamint sajnos a ragadós-krémes állaga miatt úgy sejtem, olajosodásra hajlamos szemhéjon sem lenne az igazi, de ezt mivel az enyém nem ilyen, nyilván nem tudtam letesztelni, csupán egy megérzés.:)


Összességében: Az egy-két gyenge pontja ellenére megszerettem ezt a szemhéjalapozót, az ezer forint alatti kategóriában magasan ez a legjobb szerintem, színélénkítésben mindenképp ő a bajnok, de problémás, olajos szemhéjra vagy fontosabb alkalmakra én nem biztos, hogy ez után nyúlnék.

0 megjegyzés: