A legfigyelmesebb Mikulás

5:42 Varjúlány 0 Comments



A Mikulás alaposan meglepett, mivel mint tudjátok lakk-stopon vagyok, viszont nemrégiben ráakadtam egy csodás körmös boltra, telis-tele mindenféle szépséggel... Áradoztam róla már a Twitteren, talán a facebookon is megemlítettem, milyen remek kis helyre bukkantam, de nem gondoltam volna, hogy ezt majd a Mikulásom is meghallja, megszán és úgy dönt, csoki és egyéb finomságok helyett két lakkot kapok.:)





Az egyik egy China Glaze, nagyon régóta kíváncsi vagyok már a márka lakkjaira, ez a Watermelon Rind nevet viseli, nem egy mindennapi árnyalat, azt hiszem.:) A második számú az OPI James Bond-os kollekciójából a The World Is Not Enough, ez talán kicsit hétköznapibb, kevésbé rikító, de mégis nagyon különleges, legalábbis az üvegében.

Azért azt hozzá kell tennem, hogy egyszerre volt nagyon rendes és kicsit gonosz is a Mikulásom, mivel ugye a stop miatt nem próbálhatom ki az új szépségeimet... háát, nagy kihívás lesz úgy nézegetni a következő hetekben ezeket az üvegcséket, hogy még próbaképp sem kenhetem fel őket... nagy a kísértés, de igyekszem ellenállni.:)




Hogy a színeket azért meg tudjam mutatni nektek, felkentem őket egy margarétára, három vékony rétegben van mindkettő, azt máris látom, hogy a fedésük nem a legerősebb, az állaguk viszont NAGYON tetszik.

Amint végeztem a lakk-stoppal, jönnek a manikűrök is velük.:)

0 megjegyzés: