Estée Lauder Pure Color Envy - Vengeful Red

6:52 Varjúlány 0 Comments


Hetek óta gondolkodom rajta, hogy megmutassam-e nektek ezt a rúzst, mert kicsit más árkategóriába tartozik, mint azok a termékek, amik általában szerepelni szoktak a blogon, és nem akarom, hogy azt higgyétek, dicsekszem vele. Viszont mindjárt itt vannak a Glamour-napok, és ilyenkor mégiscsak szívesebben költünk egy-egy exkluzívabb sminkre, ezért arra jutottam, ám legyen, hátha hasznos lesz valakinek a véleményem. :)



Egy high end rúzs esetén talán elvárható, hogy áradozzak a csomagolásáról, de ezt most nem tudom megtenni. Magának a toknak van némi súlya, mágnesesen záródik és érezhetően strapabíró, viszont nekem ez a klasszikus sötétkék-arany Estée Lauder külső nem lesz soha a kedvencem. Idejétmúltnak érzem ezt a színpárosítást, olyan, mintha az ezredfordulóról maradt volna vissza. És ennyi volt az összes negatívum ebben a bejegyzésben - mert a beltartalomra egy rossz szavam sem lehet.



Enyhe gesztenyés sütemény illata van, az állagára pedig egyértelműen a tökéletes jelző illik leginkább. Hihetetlenül könnyen siklik az ajkakon, lágy, de közben mégsem túl puha, úgy tapasztaltam, hogy a bőr melegétől válik igazán kenhetővé és könnyűvé.



Az enyém a Vengeful Red fantázianevű árnyalat, én általában a sötétebb vöröseket preferálom, de ez talán még a klasszikus pirostól is élénkebb egy fokkal. Legalábbis hagyományos módon felkenve ilyen, de ha zsebkendővel felitatom, esetleg csak nagyon óvatosan felütögetem vagy kopni kezd, érdekes módon rózsaszínessé válik.

A viselete kifejezetten kellemes, érzetre egy gazdagabb ajakápolóhoz hasonló, de ez kissé becsapós, ugyanis nem hidratál, igaz, nem is szárít. Viszont tartós, mivel enyhén meg is fogja az ajkakat, így evés-ivás után sem tűnik el nyomtalanul, csupán a fénye kopik meg, de a teljes eltávolításához valamilyen sminklemosóra van szükség.

Amit a legjobban szeretek benne, az az, hogy magam sem tudom, milyen úton-módon, de láthatóan kisimítja, egyenletesebbé teszi az ajkakat. Sok rúzst próbáltam már, viszont ilyesmit még egyiknél sem tapasztaltam.

Aki régebben olvas, az már biztosan tudja rólam, hogy nagyon szeretem az olcsóbb ajakkencéket is, de az az igazság, hogy bármikor gondolkodás nélkül becserélnék mondjuk öt Rimmel rúzst a készletemből erre az egyre. És nem azért, mert ez egy nagyobb márka, esetleg mert a Rimmelek nem jók, hanem mert ez érezhetően jobb egy fokkal a jónál is.
Ebből én arra következtetek, hogy ha egy rúzsmániás leányzó hajlandó nagyobb összeget költeni ilyesmire, akkor a Pure Color Envy családot érdemes megnéznie, mert tényleg érezhető, hogy nem egy átlagos darab, hanem valamivel szebb, jobb minőségű. :)

0 megjegyzés: