Fodrászhoz megyek

10:15 Varjúlány 0 Comments

Nem sok nyoma volt eddig a blogon, de az utóbbi hónapokban igyekeztem beleásni magam a hajápolásba, és fokozatosan elkezdtem lecserélni a használt termékeimet is. Úgy érzem, ezzel már nagyon jól haladok, amit ilyen úton ki lehet hozni a fürtjeimből, azt már majdnem elértem, viszont egyéb téren még lenne hová fejlődnöm. Az egyik ilyen a színezés, a másik a forma. Le sem merem írni, mikor voltam utoljára fodrásznál, pedig néhány éve hosszas keresgélés után sikerült ráakadnom egy olyan szakemberre, aki tud bármit is kezdeni a hajammal - mert a többség nem.  Rettenetesen sok, nagyon nehéz, makacs és göndör. Talán ez így leírva még nem is hangzik olyan vészesen, de higgyétek el, az.

Tehát van egy egész jó fodrászom, viszont éppen ideje lenne már meglátogatnom. A L'Oréal rendezvényén egy kedves hölgy adott tippeket, hogy mivel lehetne szebbé tenni a sörényem - ő is fodrász és biztosan elboldogult volna a hajammal, de mivel nyíregyházi vagyok, sajnos hozzá nem járhatok. Az első dolog, amit ajánlott, az a több réteg volt, és ebben máris csak egyetérteni tudok vele. Mindig fokozatosra vágattam, csak mostanra ugye már eléggé összenőtt.

Mivel ha minden igaz, holnap már megyek is a fodrászomhoz, így rohamtempóban elkezdtem frizurákat keresgélni. Nem hinném, hogy bármelyik is egy az egyben a kobakomra kerül, de iránymutatásként talán megteszik. Egyik sem túl extravagáns vagy különleges, sajnos én nem az a lány vagyok, aki nagyon merész frizurákat is bevállal, annyira nem vagyok bátor.

Tehát amik a fő szempontok számomra: a frufruhoz ragaszkodom, hullámosan/göndören is hordható legyen, minél több rétegből álljon és lehetőleg ne kelljen a mostani hosszból sokat vágni, mert szerencsére a hajvégeimmel nincs gond és most nem is vonz a rövidebb haj.

Eddig ezek a legszimpatikusabbak:







Tudom, hogy ez most elég spontán bejegyzés, de épp nagyon lelkes vagyok, ne haragudjatok. :)
Ha van bármilyen ötletetek vagy javaslatotok, örömmel fogadom! :)

0 megjegyzés: