Két remek pénztárcabarát testápoló

7:00 Varjúlány 0 Comments



A TBS testvajainak és hasonló nyalánkságoknak köszönhetően szinte már el is felejtettem, hogy lehet kevésbé borsos áron is remek testápolókat kapni. Az utóbbi hetekben-hónapokban két ilyenhez is volt szerencsém, és bár szinte minden tekintetben teljesen mások, két közös dolog mégis van bennük: hatékonyak és nem kerülnek egy vagyonba. Arra gondoltam, akkor már egy posztban össze is hasonlítom őket. :)

Csomagolás:


Az Yves Rocher egy csavaros kupakú flakonban kapott helyet, egyszerű, de a szememnek mégis tetszik, viszont öntögetni kell, amiért nagyon-nagyon mérges vagyok. Lehet hozzá pumpát venni, de én valahányszor egy üzletük közelében járok, elfelejtkezem róla.


A Garnier ezzel szemben a lehető legpraktikusabb kiszerelésű, a karcsú kis csomagolása pumpás megoldást kapott, ami ráadásul még le is zárható, én emiatt akár utazáshoz is el tudom képzelni. :)

Garnier Oil Beauty, Yves Rocher Noix De Coco

Állag: Az YR tejszerű, ahogy a képen is láthatjátok, nagyon folyékony. Ennek köszönhetően hihetetlenül könnyű eloszlatni, viszont úgy vettem észre, hogy mégis ebből használok többet alkalmanként.
A Garnier meglepően sűrű kinyomva, viszont a bőr melegétől kissé megolvad, de még így is sokkal töményebb, mint a konkurenciája.

Illat: Hogy a kókuszos kókuszos, azt hiszem, nem fog túl nagy meglepetést okozni. :) Kicsit talán mű és túl intenzív, engem időnként autóillatosítóra emlékeztet, de mégis nagyon tetszik.
A Garnier a leírása szerint rózsaolajat, argánolajat, mogyóróolajat és hasonló finomságokat tartalmaz, nos, ez érezhető is. Talán elsőre a rózsa tűnik a legintenzívebbnek, de a háttérben ott van a mogyoró és az argánolaj is. Hosszasan találgattam, hogy mire emlékeztet, mert biztos vagyok benne, hogy egyszer már szimatoltam majdnem pontosan ezt az illatot, tegnap végül arra jutottam, hogy egy régi Avon parfümre hasonlíthat, talán a Rare Goldra.

Hatékonyság: Az Yves Rocher címkéje ugyan selymes hatást ígér, de efölött korábban elsiklottam, meg sem fordult a fejemben, hogy ilyen tényleg létezhet. Pedig de, valóban az a legjobb megfogalmazás a hatására, hogy selymessé teszi a bőröm. Nem ez a leggazdagabb testkence, amivel valaha találkoztam, nem ennek tart a legtovább a hatása és nem ettől érzem a legtápláltabbnak a bőröm, de vitathatatlanul ettől a legkellemesebb tapintású. Nem tudom, hogy erről az esetlegesen benne lévő szilikon vagy hasonló összetevők tehetnek-e, de ha így is van, engem az sem zavar.
A Garniernél érdekes módon pont ez a kellemes tapintás hiányzik, ellenben a száraz, húzódó-feszülő részekkel egész korrektül elbánik. Nekem kifejezetten száraz a bőröm, nem hinném, hogy télre elegendő lenne, de tavaszra és nyárra nagyon is jó lesz - és tőlem már ez is nagy szó.

Felszívódás: Számomra ez a legkevésbé fontos szempont, de azért lássuk. :)
Mindkettő viszonylag gyorsan nyomtalanul eltűnik, a tejtől talán el is várható ez, de még a sűrűbb Garnier-t is gyorsan beszívja a bőröm (igaz, ez azért is lehet, mert mint már írtam, a száraz típusba tartozom). Általában lefekvés előtt szoktam ilyen termékeket használni, de mostanában nincs erőm már a nap végén ilyesmivel pepecselni, így reggelre marad. Engem is meglepett, de lényegében amint végzek a bekenéssel, már öltözhetek is - mindkettő esetén.

Kiszerelés, ár: Az Yves Rocher 1100-1400 forint körül van, és ezért a pénzért 400 millilitert (!) kapunk, tehát igencsak gazdaságos, a Garnier-ért nem fizettem, mivel a L'Oréal rendezvényen kaptam, de az sem hinném, hogy többe kerül 1500 forintnál, viszont "csak" 250 millit tartalmaz.

Próbáltátok már valamelyiket? 
Tudtok ajánlani nem kifejezetten drága, de jó testápolót?:)

0 megjegyzés: