Élénk és sötét rúzsok kicsit másként

9:18 Varjúlány 0 Comments


Azt hiszem, azt már nem is kell mondanom, hogy én az erőteljes ajakszínek híve vagyok, legalábbis a saját esetemben. :) Nagy örömömre a sminket viselő lányokat figyelve azt szűrtem le az utóbbi egy-két évben, hogy egyre többen mernek kísérletezni az ilyen árnyalatokkal. Azonban a többség továbbra is a natúr rúzsok híve, ha vásárol egy-egy új terméket, a visszafogottabb színek közül választ, mert ezeket érzi kihasználhatóbbnak. (Személyes tapasztalat, a barátnőimet is alig tudom rávenni egy-egy erősebb rúzsra.)
Pedig szerintem ez nem feltétlenül van így. :)


Biztosan szinte mindenki ismeri az alábbi módszert, de úgy vettem észre, nincs átültetve a gyakorlatba az, hogy egy erősen pigmentált sötét vagy élénk rúzst nem csak egyféleképp lehet hordani.

Például egy élénkvörös lehet ilyen:


 De másképp használva ilyen is:


Az első képen hagyományos módon kentem fel az előző bejegyzésben mutatott rúzst, másodszor viszont trükköztem vele kicsit. :)
Eleve csak felütögettem a színt, de még ennek a kevés felkerült festéknek a javát is letöröltem egy zsebkendő segítségével. Majd átfutottam a számon egy ajakbalzsammal, mert úgy vettem észre, ilyenkor jól jön egy kis plusz fény - homogénebbé is válik tőle a szín, plusz a kopottas hatást is kiküszöböli. :)

Tudom, hogy nem én találtam fel ezt a módszert, és nem is forradalmi újdonság, de szerettem volna szemléltetni, hogy még ha nehezen is megy a barátkozás az erőteljesebb rúzsokkal, akkor sem biztos, hogy pénzkidobás beruházni egyre, mert sokoldalúak, elvenni könnyű belőlük, míg egy eleve natúr színt nem igazán lehet felerősíteni. Persze azt elismerem, hogy így hosszadalmasabb és problémásabb az ajakfestés, mint egy eredendően világos rúzzsal, de kísérletezni szerintem határozottan érdemes! :)

0 megjegyzés: