Korres Wild Rose ajakvaj

4:28 Varjúlány 0 Comments



Tavaly nyáron próbáltam ki a Clarins Instant Light Natural Lip Perfectorát, és sikerült is azonnal a szívembe zárnom. Több tulajdonságáért rajongok, ilyen például az állaga, a finom illata és a hidratáló hatása. Ugyan még nem fogyasztottam el, de már aktuális volt elgondolkodnom az utánpótláson. Bár tényleg szeretem, újravenni nem akarom, mivel még a legerősebb árnyalatot is túl világosnak érzem időnként. Elkezdtem hát hasonló tápláló színezett ajakkencéket keresni, és végül a Korres Wild Rose ajakvajnál kötöttem ki. :)



A csomagolása nagyon trükkös, legalábbis ami a dobozát illeti,  ugyanis fiókszerűen nyílik. Maga a tégely már kevésbé érdekes, egyszerű fehér piros kupakkal és néhány visszafogott felirattal. Ráadásul úgy érzem, nem is záródik tökéletesen, plusz ez a kiszerelés sem a szívem csücske, de úgy voltam vele, hogy valamit valamiért. :)


Az illata mennyei, markáns füstös rózsa, felkenés után is érezhető, de csak tíz-tizenöt percig. Az állaga is hasonlóan jó, sűrű, masszív gélszerűség, a töménysége ellenére könnyen kenhető.



Eddig minden szép és jó lenne, viszont a pigmentáltságtól nem vagyok elragadtatva. Persze ez csak egy színezett ajakápoló, nyilván nem várhatok el maximális fedést, de olyan szép mélyvörös a tégelyben, ezzel szemben felkenve fakó bogyószínnek is nehezen mondható. Bár a Clarins-tól így is sötétebb, időnként még ezt is túl világosnak látom, semmiképp sem erősíti fel a szám színét, vagy pontosan olyan, vagy tompább valamivel.

A hatását viszont nem tudom kifogásolni, az enyhén száraz ajkakat egy használattal is rendbehozza, szintentartásra pedig több, mint jó.

Összességében: Mivel némi kompromisszumot ezzel a termékkel is kell kötnöm (csomagolás, halovány szín), így nem sikerült jobban megszeretnem, mint a Clarins Lip Perfectorát, de még így sem érzem úgy, hogy rossz vásárt csináltam. :)

0 megjegyzés: