Fodrásznál jártam - ilyen lett

10:07 Varjúlány 0 Comments

Az előző bejegyzés után többen is kértétek, hogy mutassam meg majd, milyen lett a hajam. Nos, az alábbi képeken látni fogjátok. :)

Végül a tegnap mutatott első fotóból indult ki a fodrászom, a frufru rész majdnem pontosan olyan lett, viszont még nem volt annyira hosszú hajam, mint kellett volna, plusz közös megegyezéssel végül rövidítettünk is picit - jön a nyár és vele együtt a meleg, továbbá a súlya miatt is jobb így. De összességében nem lett nagyon más frizurám, mint volt, csak felfrissült kicsit és kezelhetőbbé vált.

Azt még el kell mondanom, hogy én a fodrásztól egyvalamit várok el: vágjon jól, adjon olyan formát a tincseimnek, amit én majd később tudok tovább alakítgatni úgy, ahogy magamnak kitapasztaltam, és azokkal a termékekkel, amik nekem beváltak. Tehát az alábbi képeket úgy nézzétek, hogy csak a forma adott, minden más majd még alakulni fog, pl. az én itthoni samponom jobbat tesz a hajamnak, mint az üzletben lévő, én tudom, mennyi balzsam kell rá, milyen száradás utáni procedúrától lesz szebb göndör stb. Most csak a vágás a lényeg, a többi lesz még jobb is, az elkészült "alapanyaggal" viszont, amit majd én rendezgetek úgy, ahogy akarok, bevallom, nagyon elégedett vagyok. 



(Egyedül itt látszik valami a hajtömegemből. Nem mindig áldás a dús haj...)






Kicsit kontrasztosabbak a képek az ideálisnál, de mikor hazaértem, már nem voltak megfelelőek a fényviszonyok, viszont ezeket a fotókat nem akartam halasztgani. :)

Tudom, hogy számotokra valószínűleg nem tűnik nagynak a változás - sőt, talán semekkorának sem -, mert a fényképeken rendre igyekszem elrendezgetni a hajam, de higgyétek el, más élethelyzetekben már közel sem ilyen volt, hanem sokkal-sokkal rosszabb. Most egyébként azon kezdtem el gondolkodni, hogy legközelebb talán bevállalhatnék egy jóval vaskosabb, tömöttebb egyenes frufrut. Jó ideje már csak oldalfrufrum volt, és most ez a sima is sokkal jobban tetszik, ellenpontozza a rendezetlen, kócos hullámokat, pedig még ez is viszonylag laza. Majd meglátom még. :)

0 megjegyzés: