A-England - Perceval

10:13 Varjúlány 0 Comments


Már az előző körmös bejegyzésben is említettem, hogy mikor akciósak voltak az A-England lakkok, a Percevalnak sem tudtam ellenállni. Régóta vágytam rá, és ugye piros is - igazság szerint esélye sem volt kimaradni a virtuális kosaramból. 


Edina már többször is említette, hogy szerinte a márka körömlakkjai sokkal kevésbé mutatósak az üvegükben, mint felkenve. Nos, ezzel csak egyetérteni tudok, szerintem a fenti képen sincs gond ezzel a lakkal, de körmön ezerszer szebb.

Magáról az üvegről már tényleg nem írnék, egyszerű és elegáns, az ecsete pedig nem bánnám, ha lapított lenne, de így is jól kezelhető.




Az a helyzet, hogy nem tudok teljesen elfogulatlanul nyilatkozni erről a kis csodáról, mert nagyon az én színemnek érzem.
Azt hiszem, a többség ezt a finist metálnak hívja, de engem mégis egyszerre emlékeztet a szaloncukrok papírjára és valamilyen finom selyemre. Az alapszíne pedig egy igazi, soha meg nem alkuvó piros. Nem megy át sem bordóba, sem pinkbe egyetlen pillanatra sem, pedig az utóbbi nagyon sok hasonló lakkal megesik.

Az állaga is kiváló, egy vastagabb réteg is elegendő lehet belőle és az ecsettel is nagyon könnyű terelgetni, viszont én úgy érzem, ezen a fronton mégis jobb egy hajszállal a Sleeping Palace. De ez még véletlenül sem jelent rosszat, nem a Perceval hibája, hogy vesztesként jön ki ebből az ütközetből, mert ezzel sincs gond, csak a márkatárs még ettől is zseniálisabb állaggal rendelkezik.

A tartóssága piros lakkhoz mérten remek, a negyedik napig hajszálnyi kopást sem fedeztem fel, és még akkor is csak nagyon minimálisat.

A piros körmöket kedvelőknek mindenképp ajánlom, de még azoknak is, akik csak barátkoznak ezzel a színnel, ugyanis úgy érzem, ezt az árnyalatot nem lehet nem (meg)szeretni. :)


0 megjegyzés: