Glamour-napi szerzemények

8:47 Varjúlány 0 Comments

Néhány hete írtam egy bejegyzést a kedvezményes hétvégére vonatkozó terveimről, de ez mint ahogy majd láthatjátok, eléggé felborult, nem úgy alakultak a dolgaim, mint ahogy terveztem, sikerült meg is fáznom, plusz hoztam néhány meglehetősen spontán döntést is tegnap - de ezeket eddig egyáltalán nem bánom, sőt! :)



A Bourjois CC korrektorát mindenképp be kellett szereznem, erre tényleg szükségem volt, viszont smink terén minden mást kihagytam, amit felvettem a listámra. Eredetileg két Astor rúzsceruzát szerettem volna, de belépve a drogáriába elbizonytalanodtam, már nem is láttam olyan szépnek őket és a tömeg is elriasztott, plusz rájöttem, hogy a kettő annyiba kerülne, mint egy Clinique... és ezzel végleg sikerül lebeszélnem magam róluk.
Végül egy Chubby Intense-t választottam, a Mightiest maraschino-t.
A körömlakkokról és az IsaDora rúzsokról nagyon könnyen lemondtam, épp elég lakkom van már (sőőőőt...), ráadásul az A-England akciót sem tudtam kihagyni a közelmúltban, így abszolút indokolatlannak tűnt újabb színeket felvásárolni. Gondoltam hát egy merészet, és inkább beszereztem egy régóta vágyott, különleges szájfényt, a Chanel Savage Grace-t.
Nem akarok mentegetőzni miatta, de tényleg roppant egyedinek találom és abban is biztos vagyok, hogy ezt ki fogom használni, nem úgy, mintha helyette több olyan drogériás holmit vettem volna, amihez hasonlóm már van itthon. Nagyon-nagyon örülök most neki, az összes újdonság közül ennek a legjobban. :)


Lényegében ennyi volt a smink, a két fenti Alverde szempillaápoló már eléggé határeset. :) Az éjszakai szérumot mindenképp újra akartam venni, mert már fogyóban van a tesztelésre kapott tubusom, de mivel nagyon bevált, a másik verziónak is adok egy esélyt - inkább most, féláron, mint később akción kívül.


A L'Oréal rendezvényen nagyon meggyőztek a La Roche-Posay termékek, már ott el is döntöttem, hogy kipróbálom a termálvíz spray-t, ha jön a melegebb idő, remélem, hű társam lesz.


Egy nagy flakon Elnettre is beruháztam, bár gondolkodtam a többi típuson is, ezúttal is a festett hajra valót vettem, annyira bevált, hogy nem merem lecserélni - pedig én aztán kevés dologgal vagyok így. :)


Egy könnyebb tavaszi sálra már nagyon nagy szükségem volt, azt terveztem, hogy majd a C&A-ban veszek egyet, ahol kinéztem néhány lehetséges darabot, de egyszerűen nem volt erőm és időm már elmenni oda. Inkább a közelben lévő Orsay-ban megvettem ezt a kék-bézs mintásat, nem igazán a stílusom, kicsit fakó nekem, de legalább az anyaga jó, úgyis arra vagyok a legkényesebb ruhaneműk esetén.
A gyűrű szintén az Orsay-ből származik, viszonylag látványos és fekete köves, tehát amennyire a sál nem "én", ez annyira igen. :)



A Camaieu-be már többedik alkalommal nincs kupon, viszont náluk is szinte minden akciós volt a hétvégén, és nem is csak húsz százalék volt az engedmény. A kedvenc szürke blézerem fekete verziójának nem tudtam így ellenállni, úgysem lesz a kiárusításokkor sem olcsóbb, a méretem meg gyorsan el is kapkodnák, a felső pedig csak úgy becsúszott... Tudom, ez a minta nem mindenkinek a szíve csücske, de azt kell mondanom, nekem most tetszik, a szabása pedig felpróbálva nagyon jónak tűnt.


Ti vettetek valamit kedvezményesen?:)

0 megjegyzés: