Egy szuper hajlakk

9:24 Varjúlány 0 Comments


Hosszú ideig abban a hitben éltem, hogy a hajlakk csak hajlakk, nincs különbség köztük. Nem is igazán szerettem őket, mindtől ragacsos lett a hajam, szinte páncélszerűen megkeményedett. Aztán kipróbáltam az Elnettet és jóformán az elvakult hívévé váltam. :) Ennek ellenére egészen mostanáig nem jutott eszembe írni róla, viszont mikor a Krémmánia blogon találkoztam vele, beugrott, hogy érdemes lenne megvennem az utánpótlást belőle a Glamour-napokon, és ha már így van, a ti figyelmeteket is szeretném felhívni rá. :) 


Én most a kis kiszerelést használom, ez 75 millis, általában mindenből a nagyobbat szoktam választani, mert gazdaságosabb, de erre az esetre ez nem igaz, arányaiban ugyanannyiba kerül az utazó és a normál méret is.
Nincs mindig színezve a hajam, de mégis a festett hajra való verziót emeltem le a polcról először, mert a címke szerint UV-szűrőt tartalmaz és védi a hajat a kiszáradástól. Nem tudom, ebből mennyi igaz és mennyi nem, de azóta is ezt fújkálom kitartóan, ugyanis az illatába azonnal sikerült beleszeretnem. Virágos jellegű, szinte már vintage, ami nem is csoda, hiszen ha jól tudom, 1950-ben kezdték el gyártani az Elnettet. Közel sem vagyok biztos benne, hogy mindenki tetszését elnyerné, de én nagyon élvezem, mikor bele-belekap a szél a hajamba, és megérzem, viszont akik kellemetlennek találnák, azok számára létezik illatmentes változat is.

Az illata mellett a hatásával is elégedett vagyok, megtartja a frizurám, de közben egyetlen olyan negatívumot sem tapasztaltam vele kapcsolatban, amint más lakkokkal: nem ragad és nem lesz természetellenesen merev tőle a hajam, valamint szerencsére kifésülhető. Ezek talán nem tűnnek különösebben nagy dolognak, de mégis az Elnett az első, ami teljesíti is őket.

Ha épp hajlakkot kerestek, csapjatok le rá a hétvégén a Müllerekben, nem hinném, hogy megbánjátok! :)

0 megjegyzés: