Max Factor Creme Puff - egy nagy meglepetés

9:51 Varjúlány 0 Comments



Valamiért ezen a púderen - hiába már-már legendás - valahányszor drogáriában jártam, átsiklott a szemem. Persze lehet, hogy ebben közrejátszott az is, hogy nem vagyok nagy púderhasználó, továbbá a csomagolását sem találtam különösebben csábítónak.
Majd az őszi bloggertalálkozón kaptunk belőle ajándékként egyet-egyet, és nagyon meglepő volt számomra, de bizony bevált. Olyannyira, hogy bár eddig nem próbáltam túl sok púdert, talán négyet-ötöt összesen, de azok közül magasan ezt tartom a legjobbnak.

Nézzük, miért. :)



A kiszerelése még mindig nem a szívem csücske, a teteje nem záródik sehogyan sem, csak rá kell tenni magára a púderre, így táskába nem merném bedobni. Ha kapna egy türkös-kompakt csomagolást, tényleg elválaszthatatlan lenne tőlem.
Azt viszont mindenképp meg kell említenem pozitívumként, hogy 21 grammos (!), napi használat mellett is nagyon hosszú ideig kitarthat.


Tudom, hogy az illata megosztó, én a kedvelők táborába tartozom. Virágos-vintage, felvitel közben elég intenzív, de később már alig érezhető.

Az én árnyalatom a 05-ös Translucent, ez elméletileg színt nem ad, de szerintem nem teljesen áttetsző, leheletnyi színe azért van, ami szerencsére pont megegyezik a bőröm árnyalatával.

Én a púderekkel szemben egy nagyon fontos elvárást támasztok: tegye tartósabbá a sminkem, de úgy, hogy ne legyen poros hatása a bőrömön. Az sincs ellenemre, ha közben valamelyest mattabbá is teszi az arcom, de a természetellenesen fénytelen bőrt nem szeretem, bár idáig már nem is szoktam eljutni, a legtöbb púder a poros "effekten" elbukik. Emiatt is preferálom inkább a puffival való felvitelt az ecset helyett, ha azzal belenyomogatom a bőrőmbe a terméket, általában már sokat javít a helyzeten.
A Creme Puff esetén viszont nem kell ezzel foglalkoznom, ugyanis ecsettel használva is szinte beleolvad a pofimba, de közben megakadályozza, hogy a bőröm felszívja az éppen használt alapozót vagy CC krémet.

A tartósság növelése tehát kipipálva, a legkönnyebben kopó CC-m is átvészel vele viszonylag jó állapotban 9-10 órát, túlpúderezett hatás nincs, és minimálisan még mattít is. Számomra ez a tökéletes púder, ha hordozható csomagolást kapna, kizárólag ezt használtam, így viszont "csupán" a reggeli rutinom állandó részévé vált.

Ui.: Az összes közelmúltbeli rólam készült fotó előtt ezt használtam, ha szeretnétek élesben is látni, kattintsatok ide vagy ide.

Nektek melyik púder vált be? :)

0 megjegyzés: