Catrice Le Grand Bleu limited edition

16:18 Varjúlány 0 Comments

A már-már őrülten színes Carnival of Colours mellett egy valamivel finomabb, sellők ihlette limitált kiadással is jelentkezik a Catrice, ez a Le Grand Bleu névre hallgat. 

Black's Pearl

 
Underwater Laugh

Mermaiday Mayday

Mermaid It

Szemre érkezik négy szemfestékceruza (Hahó, Clinique dupe gyanú! Legalábbis a kiszerelést tekintve.), ezek engem nem hoztak lázba különösebben, nem tűnnek az én színeimnek. :)

Entering Atlantis

 Egy kék szemkihúzó is a kiadás része, erre kíváncsi leszek. 

Black's Pearl

Ecsetes megoldású folyékony highlightert is kapunk, nagyon ígéretesnek tűnik, de az Essence hasonló termékével kissé melléfogtam, ezért tartok tőle valamelyest.

Never leave coral reef

Black's Pearl

Ajaktermékből csupán kettő érkezik, egy matt krém és egy szájfény. Az utóbbi talán túl fakónak tűnhet, de korábban volt egy erre emlékeztető Essence-em, és azt nagyon szerettem - pedig én aztán nem vagyok a haloványra festett ajkak híve. 

Underwater Laugh

Mermaiday Mayday

Bella Aquarella
 
Entering Atlantis

Mermaid It

A körömlakkok nagyon szépek, biztos vagyok benne, hogy sokan rajongani fognak értük, de ezek sajnos (vagy sem) nem az én árnyalataim.

Ti mit szóltok ehhez a limitált kiadáshoz?:)

0 megjegyzés: