OPI - Tease-Y Does It

6:46 Varjúlány 0 Comments


Nagyon régóta megvan ez a lakk, nagyon szeretem és jó ideje szerettem volna már megmutatni nektek, viszont a fotók eddig rendre az utamba álltak: soha nem volt megközelítőleg sem olyan szép rajtuk, mint valójában. Az alábbi képekkel sem vagyok maximálisan elégedett, mert ha lepillantok a körmömre, még mindig érdekesebbnek látom, de nem halogatnám már tovább ezt a bejegyzést. :)


A Tease-Y Does It azon ritka árnyalatok közé tartozik, amelyek az üvegükben kevésbé mutatósak, mint felkenve. Ha nem tartom fény felé és mozgatom kicsit, csak egy sima sötét színnek tűnne - pedig nem az.
Ezen túllépve az OPI-külső még mindig a kedvenceim közé tartozik, tetszik ez az egyszerű forma, továbbá a lapított ecset is közel áll a szívemhez. :)




Az alapszíne egy nagyon sötét, barnába hajló bordó, és ez van megbolondítva sok-sok apró püspöklila és rozsdás csillámmal, amik felkenve nagyon jól érvényesülnek - épp csak a képeken nem.

Az állaga egyértelműen folyós, de én pont ezt preferálom a sűrűbbekkel szemben. :) Két réteg szükséges belőle, egyben még elég vérszegénynek tűnik, de a második megoldja a problémát.
A legnagyobb erőssége szerintem a tartóssága, a képeken négy napos, és egyedül a hüvelykujjamon látható minimális kopás, de hozzáteszem, hogy én azt is csak a fotókon vettem észre, élőben hibátlannak tűnt és tűnik még mindig, pedig azóta újabb két nap eltelt. 

Tudom, hogy a nyakunkon a nyár és az élénk színek, de ha szeretnétek egy sötét és nagyon tartós lakkot egy személyben (vagy üvegben :) ), akkor bátran ajánlom a kicsikét. :)

0 megjegyzés: