Mexx Woman Summer Edition

7:51 Varjúlány 0 Comments


Az eredeti Mexx Woman már-már ikonikus illattá nőtte ki magát, a megjelenése óta eltelt tizennégy esztendő alatt a fiatal lányok-nők nagy százaléka használta hétköznapi parfümként - pont én nem, de annyiszor találkoztam vele, hogy még én is szinte pontosan fel tudom idézni. Így nagyon kíváncsi lettem, mikor megtudtam, hogy nyárra egy limitált verzió érkezik, s egy a márkától már megszokott egyszerű, mindennapi illatot vártam némi nyárias, de nem túl gyümölcsös beütéssel.




Ha minden igaz, a csomagolás csak a színeiben tér el az anyaillattól, a doboz az élénk árnyalatok miatt tűnhet ki, a majdnem teljesen minimalista üvegcse pedig a benne lévő sötétbarack folyadék okán.


Mint már írtam, én egy meleg évszakhoz illő, nem túl bonyolult és nem dominánsan gyümölcsös parfümre számítottam.
Ehhez képest kicsit mást kaptam, ugyanis a mangó nagyon erőteljesen végigkíséri az illatot, az első pillanatokban már-már erőszakosan soknak érzem, de néhány perc után szerencsére csendesedik kicsit, azonban teljesen sosem tűnik el. A mangó mellett még egy jegy nagyon hangsúlyos: a magnólia. Magamtól nem sejtettem volna, de ez a gyümölcs és ez a virág nagyon szépen kiegészíti egymást, igaz, az utóbbi a mangó erőteljessége miatt végig csak másodlagos, de stabilan jelen van.
Ezen kettősön kívül még egy összetevő ismerhető fel biztosan, a barack, méghozzá a zamatos, természetesebb verzióban. A kifújás után tíz-tizenöt perccel bukkan fel, és akkor sem túl nagy elánnal, de ott van, és némi lágy körítést ad a mangónak és a magnóliának.

A parfüm egy előfeltevésemnek megfelelt: valóban viszonylag egyszerű kompozíció, de ez az én szememben sem pozitívum, sem negatívum, csak egy semleges tulajdonság. :)
A fentieken túl már csak egy enyhén szappanos-körtés alapot fedeztem fel nagyon kevés füstös fával (talán szantálfával?) kiegészítve, de ezek csak viszonylag későn, négy-öt óra elmúltával válnak észrevehetővé, és akkor is kifejezetten bőrközeliek maradnak.
Körülbelül két órán keresztül maradnak meg, így a parfüm teljes "élettartama" rajtam hat-hét óra.

Akik esetleg már régebben olvasnak, talán tudják, hogy én az orientális költemények szerelmese vagyok, főként nyáron és ősszel, a gyümölcsös illatok elég távol állnak tőlem. Ebből kifolyólag ez a parfüm sajnos soha nem lesz a kedvencem, de akik kedvelik ezt az irányt és egy friss, üde edt-t keresnek nyárra viszonylag pénztárcabarát áron, azoknak érdemes lehet legalább egy próbát tenni vele. :)


*A parfümöt tesztelésre kaptam.

0 megjegyzés: