Moyra 251 + S-He 279 + Lights-Camera-Glitter

4:24 Varjúlány 0 Comments


A kék színnel úgy általában is elég furcsa a viszonyom, a babakék árnyalattal pedig főleg, talán ez áll tőlem a legtávolabb. Másokon tetszik akár nagyobb felületen is, de magamtól idegennek érzem, ennek ellenére néha-néha megjön a kedvem hozzá, és ilyenkor a S-He 279 formájában a körmömön viselem.
Az utóbbi napokban is így volt, azonban ezúttal két másik lakkal is kombináltam, hogy kicsit érdekesebb legyen - na meg azért is, mert önmagában sem a Moyra, sem az NYC nem a szívem csücske, viszont azt sem szeretném, ha kihasználatlanul pihennének a fiókomban.




Erős napsütésben, az ezüst holo hatása itt érvényesül igazán:


A S-He-ről nem írnék részletesen, mert pár hónappal ezelőtt már megtettem, röviden annyit tudok elmondani róla, hogy nem a legkönnyebben kezelhető, de azért el lehet boldogulni vele.
A Moyra hordozza a holografikus családra jellemző összes tulajdonságot, két réteg kell belőle, kicsit nehéz felkenni és határozott ecsetkezelést igényel, ugyanis kétszer nem lehet átmenni vele ugyanazon a területen. Viszont nagyon szép, legalábbis szerintem. :) Sajnos azonban a bőrszínemmel nem mutat túl jól, így mind a tíz körmömre nem szívesen kenném fel, de így, dekorációként biztosan szerepelni fog még.
Az NYC-t csak "összekötőnek" szántam a két lakk közé, hiszen nagyon apró ezüst csillámok is vannak benne, de nagyobb kék, valamint elvétve rózsaszín glitterek is, ezek kicsit távolabbról nézve már-már pöttyöknek tűntek.

Annak ellenére, hogy mint már írtam, a kék ezen verziójának nem vagyok nagy barátja, szívesen viseltem ezt a lakkozást, jól esett már világosabb, üdébb színeket látni a téli komorabb árnyalatok után, ha a kezemre néztem. :)

0 megjegyzés: