Nude lakk alternatívák

10:48 Varjúlány 0 Comments




A klasszikus, krémfinisű nude lakkokkal nem a legjobb a viszonyom: csupán egy-két árnyalat elfogadható rajtam, de még azokra sem mondanám, hogy kifejezetten jól állnak. Azonban bármennyire is szeretem a vörös és a sötét körmöket, néha azért még én is szívesen viselek szolidabb, kevésbé szembetűnő színeket. Az ilyenkor használt lakkjaimat szeretném megmutatni most. :)



S-He 320: A kedvenc öt lakkomba nem biztos, hogy beférne, de a top tízben már mindenképp helye lenne. Az alapszíne mint láthatjátok, bronzos-aranyos, ami talán nem hangzik túl izgalmasan, de a foil finise nagyon különlegessé teszi. Sem világosabb, sem  sötétebb bőrrel nem mutat rosszul, én úgy vettem észre, mindkettőből a legjobbat hozza ki. Azt azért hozzá kell tennem, hogy nem leányálom a felkenése, ugyanis elég folyós, de ez talán a fóliahatás velejárója lehet.

Moyra 252: Az egyik - ha nem a - legszebb lakkom. Bézs vagy fehérarany holo csoda, csak azért nem láthattátok még felkenve, mert eddig lehetetlen feladatnak tűnt visszaadni a szépségét a masinámmal. Egy kis negatívuma azonban ennek is van, határozott mozdulatokkal kell felkenni, ugyanis kétszer ugyanazon a területen nem lehet átmenni az ecsettel, és az első réteg teljes száradását is meg kell várni, csak azután jöhet a második. De én azt mondom, ez a lakk megéri a szokásosnál kicsit több fáradozást. :)

Rimmel Space Dust Aurora:
Az év első hónapjaiban nagyon-nagyon szerettem, bejegyzés is volt róla korábban. :) Ez az előző kettőhöz képest valamivel rózsásabb, csillámos és homokhatású, de felkenve ez sem túl extrém. Ha minden igaz, most árusítják ki, ha eddig még nem tettétek, most feltétlen csapjatok le rá!

Max Factor Glossfinity Candy Rose:
Ez áll a legközelebb a hagyományos értelemben vett nude lakkokhoz, csak valamivel sötétebb tőlük és mályvásabb. Elüt a bőrömtől - valószínűleg pont ezért szeretem -, de ez sem rikít, és a minősége is kifejezetten jó. Erről is írtam már bővebben. :)

Astor Quick'N Go! 343: Majdnem vibráló pinknek tűnik a képeken, de csak a többi mellett látszik ilyen élénknek, valójában ez is egy visszafogott árnyalat. Mert annak ellenére, hogy nem nevezhető fakónak, mégis tompa és nem határozottan rózsaszín vagy lila, és emiatt egyáltalán nem rikít felkenve.
Az Astor lakkokkal nem vagyok a legjobb viszonyban, de ezt kifejezetten ajánlom! :)


Ti szeretitek a nude lakkokat? Melyik a kedvencetek? :)

0 megjegyzés: