Essence Road Trip trend edition

16:08 Varjúlány 0 Comments

A júniussal együtt itt az Essence új nyári trendkiadása, a Road Trip, lássuk, miket fog tartalmazni:


01 highway to pretty


02 i don`t care!
i love it!

Szemre érkezik két duó egy szemfestékkel és egy krémes tussal, a teal verzió egész szimpatikus. :)


01 hit the road, red!, 02 my sweet escape

Rúzsceruzák is felbukkannak, a my sweet escape nekem túl világos lenne, de lehet, hogy a másikat megnézem majd.


01 young, wild, awesome

A kiadás legérdekesebb darabja számomra a fenti univerzális balzsam, elméletileg ajkakra, kézre és körömre/körömágyra is használható.


01 highway to pretty!

A multifunkciós termékek sorába illik a pirosító-kiemelő kettőse is, engem a márka hasonló termékei nem ragadtak eddig magammal, de talán a teszterét érdemes lesz megtapogatni. :)


01 hit the road, red!, 02 on the road again, 
03 i don`t care! i love it!, 04 my sweet escape

Az Essence lakkjaival szemben kezd ismét némi bizalomféleségem lenni - bár elkiabálni még nem szeretném a dolgot -, a bőrhatásúra nagyon kíváncsi vagyok. 

A dekorkozmetikumokon túl még néhány utazáshoz ideális, "kánikulatúlélő" termék is tartozik a kiadáshoz, engem ezek most nem hoztak különösebben lázba, de a száraz sampon azért még szerintem is érdekes lehet. :)

Nektek hogy tetszik a Road Trip? :)

0 megjegyzés: