Szuper lakkok Szilveszterre

10:23 Varjúlány 0 Comments



A kedvenc karácsonyi lakkjaimat már mutattam korábban, arra gondoltam, most összeszedem azokat, amiket Szilveszterre tartok telitalálatnak.:)
Én az év bármely szakában szeretem az erőteljes, csillámos-fényes-glitteres körmöket, de ilyenkor valóban aktuálisak ezek, nos, akkor jöjjenek is a lakkok.:)




Most is felkentem őket margarétára, hátha úgy jobban látszanak majd.:)




A Max Factor Fantasy Fire árnyalatát azt hiszem, senkinek sem kell bemutatnom, én takarékosságból inkább fedőlakként szeretem használni, talán a legvisszafogottabb az itt felsoroltak közül, de ez is bőven megállja a helyét.:)

A következő a Lovely ezüst csodája, a Moulin Rouge 14-es számot kapott lakkja, magában a hátköznapokra talán kicsit sok, de mostanra szerintem tökéletes, én végül valószínűleg ezt fogom felkenni.

A S-he 255-ös lila csillámos szépségét mostanában méltatlanul elhanyagoltam, pedig remek kis lakk. Két rétegben önmagában is jó, bár nem lesz teljes fedése, de nagyon különleges úgy is, én talán valamivel jobban kedvelem így, mint színes alappal.





A Lovely Moulin Rouge 12-es árnyalata igazi nehézbombázó, piros vagy lila alapon issteni, nekem valamiért a '80-as évek zenéit juttatja eszembe. A körmömön ITT láthattátok.

Az Essence Circus Confettijáért egy-két éve mindenki odavolt, az én szívembe azonban nem sikerült belopnia magát, nem is használom túl gyakran, viszont ha valamikor érdemes bevetni, akkor most.

A Lovely 13-asa talán valamivel visszafogottabb a 12-esnél, de ezt sem kell félteni, fáradt, tompább rózsaszín alapon gyönyörűen előjönnek a csillámok, több képet ITT találtok róla.


Nektek milyen lesz a körmötök Szilveszterkor?:)

0 megjegyzés: